ما معتقد هستیم سیستم لیزری الکسندرایت کندلا آمریکا موثرترین و کم عارضه ترین سیستم لیزری روز دنیا  برای رفع مو های زائد می باشد اما برای تاثیر پذیری هر چه بیشتر لیزر توصیه می کنیم موارد زیر را رعایت کنید :
اگر به بیماری خاصی مانند تخمدان پلی کیستیک، پوست کلویید ساز، لوپوس، صرع، ... ابتلا دارید پزشک مرکز رو مطلع کنید. داشتن موارد فوق به معنی ممنوعیت لیزر نیست اما به ما کمک می کند که نتیجه هر چه بیشتری برای شما حاصل شود.

                                                            

اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد
۴ هفته قبل از درمان؛ از انجام اپیلاسیون، کندن موها، بلیچ (سفید کردن پوست) یا استفاده از کرمهای رفع موهای زائد یا الکترولیز در ناحیهی درمان پرهیز کنید این کار ها روند از بین رفتن مو ها زائد را کند می کنند. .۲۴ ساعت قبل از درمان ناحیه درمان را با تیغ بتراشید به نحوی که ریشه مو اندکی از پوست بیرون بماند.
از نور خورشید اجتناب کنید.
از قرارگیری مستقیم در معرض نور خورشید اجتناب کنید؛ و  در صورت تماس از کرم ضدآفتاب با حداقل SPF30 استفاده نمایید. تا دو ماه قبل از لیزر از برنزه کردن اجتناب کنید.
روز لیزر موهای زائد
روز انجام لیزر، اقدامات زیر را انجام دهید:
هرگونه لوسیون، مواد آرایشی و خوشبوکننده را از ناحیه تحت درمان پاک کنید. لباس گشاد بپوشید تا ناحیه مورد نظر به راحتی جهت درمان قابل دسترس باشد؛ لباسهای تنگ یا زبر در پوست های حساس، ایجاد ناراحتی میکنند. در صورتی که پوست خیلی حساسی دارید می توانید از کرم زایلوژل ۳۰ دقیقه پیش از لیزر استفاده نمایید. ( از پرسنل کلینیک مشاوره بگیرید)
مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد
ممکن است قرمزی گذرا در اطراف فولیکولهای مو ظاهر شوند که در واقع نشاندهندهی این است که فولیکولها به درمان واکنش نشان دادهاند.  می توانید از کرم زینک اکساید (سفید رنگ) و در صورتی که پوست حساسی دارید از کرم کلوبتازول استفاده نمایید. این قرمزی و تورم نهایتا در 24 تا 48 ساعت آینده برطرف خواهد شد.
از استحمام در 24 ساعت اول خودداری فرمایید و شروع شستشو را با آب سرد انجام دهید.
اگر در معرض آفتاب هستید حتما کرم ضد آفتاب SPF30 و قوی تر استفاده نمایید و هر 2 ساعت آن را تجدید کنید.
هرگونه مشکلی دیگری را پزشک مرکز در میان بگذارید.
مواد آرایشی معدنی
اگر درمان لیزر روی صورتتان انجام شده است به مدت ۴۸ ساعت از مواد آرایشی استفاده نکنید زیرا باعث مسدود شدن منافذ و تحریک پوست میشوند. همچنین اگر از پمادهای موضعی یا داروهای ضد جوش استفاده میکنید بهتر است تا ۴۸ ساعت آنها را کنار بگذارید .اما میتوانید از مواد آرایشی معدنی که بعد از لیزر مشکلی ایجاد نمیکنند، استفاده کنید.
در فواصل جلسات
از کندن مو یا اپیلاسیون آن خودداری کنید. پس از 48 ساعت از لیزر با تیغ نو شیو نمایید. ممکن است که در بین جلسات  اول درمان نیاز به تیغ کشیدن داشته باشید اما با گذشت زمان نیاز به آن کمتر میشود. تا زمانی که تمام جلسات درمانی به اتمام نرسیدهاند از اپیلاسیون، کندن مو، بلیچ یا کرمهای رفع موهای زائد یا الکترولیز بر روی ناحیه درمان پرهیز کنید.
***حتما فواصل بین جلسات (طبق دستور عمل) را رعایت کنید زیرا مو دارای چرخه رشد است و فاصله انداختن در بین جلسات باعث کاهش اثر بخشی لیزر می شود و ممکن است تعداد جلسات طولانی تر گردد***