امروزه داشتن دندانهای زیبا از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شده است و دندانهای سالم و زیبا از جمله مواردیست که در بهبود روابط اجتماعی ، موفقیت های شغلی ، بالا بردن اعتماد به نفس و رضایت از زندگی نقش منحصر به فردی ایفا می کند.

                                                                   

بر اساس ویژگی های فردی و  مشکلات دندانی، طرح درمان زیبایی برای هر فرد  متفاوت خواهد بود. گاهی سفید شدن رنگ دندانها همه آن چیزیست که برای داشتن دندانهای زیبا به آن احتیاج دارید.
این کار از طریق بلیچینگ و در دو مرحله ( مطب و منزل ) انجام می شود. طول مدت ماندگاری این درمان بر حسب سبک زندگی فرد بین یک تا سه سال می باشد. عواملی مانند سیگار کشیدن، مصرف زیاد قهوه، شکلات و چای پررنگ سبب کاهش میزان موفقیت این درمان می شوند. در صورت رعایت این مورد می توانید از داشتن دندانهای سفید خود لذت ببرید. 
در مواردی که علاوه بر روشن شدن رنگ ،خواستار تغییر ،اصلاح و بهبود  شکل دندانها هم باشید  ونیر کامپوزیت و یا لامینیت می تواند انتظار شما را برآورده سازد.
به کمک دو روش گفته شده برخی بی نظمی ها درنحوه قرارگیری دندان ها در قوس فکی نیز قابل اصلاح هستند. به این ترتیب دیگر نیاز به درمان های طولانی مدت ارتودنسی نخواهید داشت.
تفاوت اصلی بین این دو روش عدم نیاز به تراش دندان ها جهت ونیر کردن آنهاست بنابراین درمانی محافظه کارانه محسوب می شود. حفظ دقیق و منظم  بهداشت دهان تاثیر به سزایی در موفقیت این درمان ها دارد . برای اطلاع از جزییات بیشتر در خصوص هر یک از درمان های گفته شده  با دندانپزشک خود ملاقاتی ترتیب دهید و هر چه زودتر زیبایی و سلامتی را به خود هدیه دهید.