1 - کلینیک دندانپزشکی معتبر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟​
تفاوتی که کلینیک های دندانپزشکی با مطب های شخصی دندانپزشکان دارند در مختلف بودن تخصص های دندانپزشکی و تعدد بیمارانی است که به برای انجام درمانها مختلف مراجعه خواهند کرد.بنابراین کلینیک ها بیشتر از مطب های شخصی خصوصا، در معرض آلودگی قرار می گیرند . با این اوصاف اجرای استانداربهداشت محیط و لوازم دندانپزشکی از اصلی ترین شاخصه های یک کلینیک معتبر خواهد بود . به همین منظور کلینیک دندانپزشکی آدرینا (مهر سابق) با به کارگیری کارشناس بهداشت محیط در کادر خود از این مزیت برخوردار است که می تواند موجب اطمینان خاطر مراجعین این کلینیک را فراهم نماید.

                                                    
 2- ایمپلنت خوب، چه مدت زمانی می تواند استفاده شود ؟
قبل از هر چیز باید عنوان کرد که شرایط و مشخصات یک ایمپلنت خوب چیست و با رعایت چه نکاتی میتوان مدت زمان بیشتری از ایمپلنت دندانی استفاده کرد. قبل از انجام جراحی به فرض خوب بودن حال عمومی متقاضی کاشت ایمپلنت، می بایست شرایط لثه و استخوان توسط متخصص لثه و متخصص پروتزبه صورت جداگانه بررسی شود و در صورت مناسب بودن شرایط، جراح متخصص با کاشت ایمپلنت اقدام به جراحی و کاشت فیکسچر که همان پایه پیچی ایمپلنت است اقدام می نماید . تا به این مرحله تقریبا نیمی از کار انجام شده است نیمی دیگربرای داشتن یک ایمپلنت خوب، به بعد از جراحی و رعایت نکات بهداشتی متکی می باشد. میزان رعایت نکات بهداشتی بعد از جراحی ایمپلنت می تواند موفقیت و عمر مفید یک ایمپلنت دندانی را تضمین کند.                                              
کلینیک دندانپزشکی آدرینا (مهر سابق) با بکارگیری کادر مجرب متشکل ازجراح و متخصص لثه (پریو)  و متخصص پروتز های دندانی علاوه بر داشتن پرسنل ودستیاران با تجربه می تواند میزان عمر مفید کاشت ایمپلنت مراجعین خود را تضمین نماید.
3- تب داغ طرح لبخند دربین جوانان امروزی 
شاید واژه طرح لبخند این روزها از طریق تبلیغات مختلف سمعی و بصری و در شبکه های اجتماعی به گوشتان رسیده باشد . طرح لبخند یا به اصطلاحی دیگر لبخند هالیوودی که این روزها در بین جوانان بسیار مورد توجه قرار گرفته است در واقع به زبان ساده  همان ردیف کردن و سفید کردن دندان در امتداد لبخند هرفرد است که با استفاده از روکش ، لمینت های سرامیکی دندانی و با ونیر کامپوزیت های رایج در بین دندانپزشکان توسط متخصصین زیبایی انجام می شود . خطری که متقاضیان این نوع درمان را تهدید میکند انجام این درمان توسط برخی دندانپزشکان عمومی نا معتبر و گاها دیده می شود که توسط دستیاران انجام می شود که ممکن است در دراز مدت مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد که علاوه برتهدید خطرات بهداشتی  آنها را متحمل صرف هزینه های چندبرابر خواهد نمود . لذا با دقت در انتخاب اماکن معتبر درمانی می بایست به انجام این درمان اقدام نمود . ازجمله مراکز معتبری که با دراختیار داشتن اساتید مجرب و پزشکان کار آزموده  در کادر درمانی خود درمان طرح لبخند را زیر نظر متخصصین انجام می دهد کلینیک دندانپزشکی آدرینا (مهر سابق) می باشد .
 4- تاثیر ارتودنسی در افزایش اعتماد به نفس
داشتن ظاهری زیبا آرزوی هر انسان زیبا دوستی است . دهان و دندان به عنوان یک از اعضای مهم صورت نقش بسزایی در ایجاد این زیبایی خواهند داشت. وجود ناهنجاری های دهان، دندان و فک ممکن است این زیبایی را از برخی افراد بگیرد و به واسطه وجود این ناهنجاری لبخند و اعتماد به نفس را از صورت و سیرت افراد کاهش دهد اما امروزه با پیشرفت علم ارتودنسی و تخصصی شدن این رشته از دندانپزشکی خوشبختانه این مشکل قابل حل شده است . ارتودنسی یک درمان طولانی مدت است که با توجه به نوع ناهنجاری ها  ممکن است از یک سال تا دو سال به طول بیانجامد با کمک ابزارهای مختلف با حرکت دادن و جابجا کردن دندانها ترکیب مناسب ناحیه دهان و دندان را به وجود می آورد که مطمئنا یکی از تاثیرات آن بازگشت اعتماد به نفس و افزایش ارتباط و تعاملات در زندگی فرد خواهد شد . وجود متخصصین باتجربه در کلینیک آدرینا در منطقه نارمک تهران روزانه افراد متعددی برای انجام این درمان به آن مرکز مراجعه می کنند و خواهان درمان ارتودنسی در این مرکز معتبر می باشند.
5- بلیچینگ سریعترین راه سفید کردن دندان با هزینه ی پایین
استفاده مداوم از خوراکی های رنگی نوشیدنی ها و عموما استعمال دخانیات  به مرور زمان باعث کاهش سفیدی و براق بودن و تغییر رنگ دندان ها می شود برخلاف تصور برخی افراد این تغییر رنگ به هیچ عنوان با مسواک زدن برطرف نمی شود . با وجود این مشکل و با در نظر گرفتن هزینه های بالای درمانهای مختلف زیبایی دندان چاره کار چه می تواند باشد؟ 
بلیچینگ یا به عبارتی سفید کردن دندان سریعترین راه و کم هزینه ترین راه برای بدست آوردن شفافیت و رنگ دندانها در کوتاه مدت خواهد بود که در مدت تقریبا یک ساعته انجام می شود این درمان نه تنها در کلینیکهای دندانپزشکی بلکه با تشخیص پزشک می تواند درخانه انجام شود . کلینیک دندانپزشکی آدرینا(مهرسابق) با استفاده از مواد درجه یک با انجام این درمان  با قیمت های بسیار مناسب روزانه تعداد کثیری از این نوع درمان را برای مراجعین خود انجام می دهد . نظر سنجی های معتبر  نشان می دهد که این مرکز توانسته است به میزان رضایتمندی قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کند.