کاشت موی طبیعی موثر ترین و قطعی ترین روش درمان، جهت موهای از دست رفته است. این پیوند در کلینیک آبادیس بصورت یک عمل سرپایی بدون بیهوشی، همراه با بی حسی موضعی بوده که در آن شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچ گونه دردی حاصل از موهایی که روی سرش کاشته می شود را حس نمی کند. بعد از کاشت موی طبیعی، یک پانسمان بسیار جزئی روی سر گذاشته می شود که بیشتر جهت جلوگیری از آلودگی استفاده شده که روز بعد از تراکاشت مو از روی سر برداشته می شود و شخص به راحتی می تواند استحمام کرده و مراقبت‌های پس از تراکاشت مو را از سر گیرد .

                                                                                                 
موهایی که در کلینیک آبادیس کاشته می شوند تا حدود ۳ هفته به میزان کمی رشد می‌کنند تاجایی که این میزان رشد مو برای خود شخص هم بسیار محسوس بوده و سپس این موها وارد مرحله استراحت یا ریزش می شوند که بطور تقریبی تا ۳ ماه طول می کشد و در اوایل ماه چهارم موها مجددا شروع به رشد کرده و بطور دائم باقی می مانند ودیگر دچار ریزش نمی شوند . خوب است بدانیم تاثیر و نتیجه عمل پیوند مو حدود ۹ ماه بعد مشخص می شود و در این دوره تفاوت چهره قبل از کاشت با بعد از تراکاشت مو بسیار قابل توجه است . پیوند مو در کلینیک آبادیس هیچ گونه عارضه ای نداشته و با توجه به مراقبت های بسیار ساده ای که طی همان ۲ هفته اول کاشت نیاز به رعایت می باشد شخص از موهای خوب و یکدستی برخوردار می شودکه در نهایت این نتیجه منجر به رضایت بخشی بسیار بالایی از مجموعه مشاوره کاشت موی طبیعی آبادیس می گردد .
کاشت مو با جدیدترین متد روز دنیا 
یکی از روشهای مدرن طاسی سر در کلینیک آبادیس پیوند موی طبیعی سر یا کاشت مو میباشد 
امروزه پیوند مو با دستگاهای اتوماتیک جایگزین روشهای سنتی ( FIT) و (FUT) شده است در این روش دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی،به جا ماندن اسکار و برش نبوده و هیچگونه عوارضی نداشته، ما در کلینیک آبادیس میتوانیم به وسیله دستگاهای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصص مجرب برداشت و پیوند مو را تا ۱۵۰۰۰ تار مو که ۳ برابر نسبت به روشهای قدیمی میباشد را انجام دهیم.در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستین و دیگر مثل روشهای سنتی نیاز به جلسات مکرر، زمان طولانی برداشت و کاشت مو و خستگی بیمار نمیباشد از جمله مزایای این تکنیک بدون درد و خونریزی ان است همچنین این تکنیک به روز ترین متد روز امریکا و اروپا است. در این تکنیک از بین رفتن فولیکولهای برداشت شده و پرت شدن انها به صفر میرسد زیرا طی یک فرایند برداشت و فریز کردن فولیکول موی شخص کاملا سالم مانده و توسط کادر مجرب کلینیک آبادیس بسیار ظریف و با دقت بالا در محل مورد نیاز پیوند داده میشود .
موی انسان بصورت واحدهای به اسم گرافت رشد میکند، هر گرافت میتواند شامل ۱ تا ۶ تار مو باشد معمولا در انسانهای که دچار ریزش مو میشوند این ریزش در منطقه جلو و وسط سر رخ میدهد و دلیل ان هورمون مردانه یا همان تستسترون است. هورمون مردانه زمانی که به دی هیدروتستسترون تبدیل میشود بروی گرافتهای جلوی سر و مرکزی سر تاثیر گذاشته و باعث ریزش انها میشود ولی بر موهای کناره و پشت سر تاثیر ندارد به همین دلیل در کاشت موی سر طبیعی موهای کناره و پشت سر را به منطقه طاس یا کم پشت انتقال میدهند البته به طریقی که منطقه پشت سر کم پشت و یا خالی نشود.