1) آيا ريزش موی سر توسط دارودرمانی و يا داروهای گياهی درمان می شود؟
تنها راه قطعی علاج کم پشتی موی سر، کاشت مو می باشد. درمانهای داروئی موقتی است و طول دوره ريزش موی سر را طولانی می کنند ولی مطلقاً باعث جلوگيری از ريزش مو بطور دائم نمی شوند.
2) آيا بعد از کاشت مو اطرافيان متوجه کاشت مو می شوند؟
پس از کامل شدن رشد موی شما هيچ کس متوجه پيوند موی شما نخواهد شد.
3) آيا کاشت مو عارضه مهمی برای من خواهد داشت؟
خير
4) بعد از کاشت مو ، موهای من کی شروع به رشد می کنند؟
4 الی 6 ماه بعد از پيوند فوليکول هاي مو شروع به رشد می کنند. که ابتدا نازک بوده و از 4 الی 6 ماه بعد شما متوجه تغييرات در ناحيه طاسی خواهيد شد.
5) اگر موها را از پشت سر من برداريد جايش خالی نمی شود؟
خير، به هيچ وجه محل برداشت مو مشخص نمی شود.

                                                                

6) هزينه كاشت مو در كلينيك آبادیس چقدر است؟
با توجه به كيفيت انجام كاشت مو و VIP بودن كلينيك هزينه ها از هر فردی به فرد ديگر متغيير بوده و بستگی به وسعت طاسی و بانك مو دارد.
7) چند گرافت در هر جلسه کاشته می شود؟
تا 5000 گرافت در هر جلسه کاشته می شود که هر گرافت شامل 1 تا چندين تار مو می باشد.
8) آيا ريزش های سکه ای با پيوند مو درمان می شوند؟
خير. بهترين درمان براي اين نوع ريزش استفاده از دارو می باشد و کاشت مو در اين مورد بی فايده است.
9) در صورتی که بخواهيم از خارج کشور به منظور جراحي پيوند مو به کلینیک آبادیس بياييم حداقل چه مدت در ايران باشيم کافی است و چه اقداماتی بايد انجام دهيم؟
در صورتی که آزمايشات لازم قبل از عمل را در کشور محل اقامت خود انجام دهيد سه روز اقامت در ايران براي پيوند و کنترل بعد از آن کافی است.البته در بسياری از موارد، بيماران مقيم خارج از کشور، بلافاصله بعد از انجام پيوند می توانند به کشور خود مراجعه داشته باشند. اين آزمايشات شامل: آزمايشات کامل خون، قند خون، CBC، انجام تست های انعقادی PT و PTT و آزمايش های هپاتيت B و C و آزمايش HIV هستند. شما بايستی با کلينيک تماس گرفته و با مشاور قبل از پيوند و هماهنگ کننده نوبت های کاشت مو صحبت نماييد تا حد ممکن با شما همکاری خواهد شد تا بتوانيد در مدتی که در ايران هستيد پيوند موی خود را انجام دهيد.
10) آيا کاشت مو برای خانم ها هم امکانپذير می باشد؟
بلی، ولی در مواردی که پزشک متخصص پوست و مو بررسی کامل نموده باشد و تشخيص دهد که فرد، موردی مناسب براي انجام کاشت مو می باشد