پاسخ متخصصین تعداد جلسات لیزر:
دکتر آتولی فریمن می گوید:” به طور کلی حدود 5 تا 8 جلسه به طور کامل برای حذف موهای زائد برای همیشه نیاز است. البته زمان دقیق برای بدن هر فرد متفاوت است.”
دکتر آنیل آر شاه در این مورد می گوید: ” کاهش رشد موها به طور دائم و یا موقتی بین بیماران و افراد مختلف متفاوت است. معمولا از 3 تا 10 جلسه متفاوت است. البته این مقدار را با توجه به وسعت سطح منطقه ای قرار است لیزر شود نیز می توان تخمین زد.”
دکتر هاردیک سونی می گوید: ”میزان و تعداد جلسات معمولا بین 6 تا 9 جلسه بوده و فواصل میان جلسات نیز در حدود 4 تا 5 هفته است.”
”کتر جد. ایچ. هرویتز معتقد است که: ” 4 تا 6 جلسه با فواصل 4 تا 8 هفته برای درمان قطعی نیاز است. البته این اعداد تقریبی هستند و برای اطلاعات بیشتر باید به منطقه و محل درمان توجه نمود.”
دکتر رونالد شلتون در این رابطه می گوید: ” ما با استفاده از لیزر دایود در حدود 8 جلسه و یا بیشتر برای رفع موهای زائد به طور دائم پیش بینی می کنیم. برخی از بیماران با توجه به نوع مویی که بر پوستشان می روید به تعداد جلسات بیشتر و یا کمتری نیاز دارند.”
به گفته ی دکتر اندرو میلر: ” در حقیقت شما باید فکر تعداد جلسات را از دهن خود خارج نمایید. در آغاز شروع لیزر به جلسات نیاز است برای بدن 3 تا 4جلسه و برای صورت 5 جلسه بسیار مناسب است. سپس جلسات با فاصله های بیشتری برگذار می شوند و فرد با رویش مجدد موها به پزشک و کلینیک مراجعه می نماید. این البته به نوع پوست و موی شخص نیز بستگی دارد، در حقیقت افراد با پوست تیره تر به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند. همچنین، اگر یک بیمار به دلیل اختلالات هورمونی دچار رویش موی شدید در منطقه ای بدن باشد، جلسات بیشتری نیاز دارد. حتما با پزشک خود در این مورد به مشورت بپردازید.”
دکتر آنیفت بالوگان می گوید: ” تقریبا 6 تا 8 جلسه برای رفع موهای زائد به طور دائم نیاز است. برخی افراد با ویژگی های خاص به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند. برای مثال:
- افراد با پوست تیره
- افراد با تراکم مویی بالا
- افراد با تغییرات هورمونی 

                                                                      
دکتر آرمن وارتانی می گوید: ” لیزر موهای زائد معمولا نتایج دائمی به همراه ندارد. اما در حدود 70 تا 90 درصد از موهای زائد بدن را در 6 تا 8 جلسه می توان رفع نمود. ” 
دکتر میچل شوارتز در مورد این موضوع اینگونه می گوید که: ” برای دستیابی به بهترین نتایج، لیزر موهای زائد با تعداد جلسات بالا و زیاد توصیه می شود. به طور کلی به دو جلسه و یا بیشتر برای هر منطقه از بدن لازم است. لیزر زمانی عالی عمل می کند ، که مو در چرخه رشد خود باشد. درمان های مجدد برای از بین بردن فولیکول ها در دوره ی رشد مجدد خود نیاز هستند. بهترین درمان با شناخت کامل ویژگی های فرد ایجاد می شود، مانند؛
- وسعت سطح محل لیزر
- منطقه ی محل لیزر
- نوع پوست
- نوع مو
- رنگ پوست
- تراکم موها در منطقه
- چرخه رشد مو
هر چه مو تیره تر باشد به لیزر بهتر پاسخ می دهد و اما لیزر برای موهای روشن کاربرد ندارد. ” دکتر لزلی کلرک می گوید:” اگر پاسخی صریح و واضح و بدون مقدمه چینی می خواهید باید بگویم که در حدود 5 تا 7 جلسه ی درمانی برای دستیابی به نتایج عالی نیاز است. لیزر های الکساندریت، دایود یا ان دی یگ، همگی برای انواع پوستی مختلف استفاده می شوند. این اعداد تقریبی هستند و برخی به درمان هایی بیشتر و برخی به درمان های کمتر نیاز دارند.