یکی از راه های مطمئن و بی خطر برای رفع انحراف و غیر قرینگی، قوس بیش از حد و اصلاح فرم بینی در افرادیکه قبلا جراحی زیبایی بینی انجام داده اند و یا به شکل مادرزادی دارای این بدشکلی ها در بینی هستند، تزریق فیلر است.
در این موارد می توان از فیلر های حاوی اسید هیالورونیک با ماندگاری ١ سال و ١٨ ماه و ٢ سال و با نتایج بسیار خوب استفاده کرد.

                                                          

زاویه دار کردن صورت ،لاغر جلوه دادن صورت و  زاویه دار کردن فک به صورت شما نمایی طبیعی و جلوه ای زیبا می دهد. با استفاده از ژل های مرغوب و استاندارد در دست های پرتجریه ی پزشک متخصص رسیدن به این تغییرات امکان پذیر است.
امروزه ما افراد بشری در محیطی پر از مشغله های کاری و فکری و استرس و اضطراب زندگی می کنیم.این مسائل به ظاهر عادی آسیب های جدی به روح و جسم ما می زنند که اگر دیر به رفع مشکل بپردازیم شاهد عوارض و صدمه های جبران ناپذیر ی مانند : افسردگی، اضطراب، تنش های عصبی و بروز مشکلات رفتاری در خانواده یا اجتماع  خواهیم بود.
دراکثر اوقات افراد برای رفع این مشکلات به روانشناسان و یا متخصصان دیگر مراجعه می کنند.اما امروزه در کشورهای مطرح دنیا ، پزشکان به نام و با تجربه در کنار استفاده از این روش ها، ماساژ را به بیمارانشان تجویز می کنند و آنها را به ماساژورهای ماهر می سپارند .
با توجه به گفته های فوق ضروریست که ماساژ توسط ماساژور خبره و آگاه و متعهد به اصول حرفه ای گرفته شود، چون در غیر این صورت احتمال ایجاد آسیبهایی به بدن توسط ماساژور آماتور و غیرمجرب خیلی زیاد است که گاه این آسیبها جبران ناپذیر بوده و حتی منجر به عمل جراحی و مداواهای طولانی می شود.