آیا میدانید امروزه یکی از موفق ترین و پیشرفته ترین درمانهای دندانپزشکی، کاشت دندان یا انجام ایمپلنت دندان میباشد؟
تکنیکهای بسیار پیشرفته و موفق توسط متخصصین دندانپزشکی عزیز در کشورمان این نوید را به شما میدهدبهترین جایگزین دندان از دست رفته ما، ایمپلنت دندانی میباشد.

                                                                    
در ادامه به شما همراهان عزیز نوید می دهیم که همه دانستنیهای مورد نیاز در مورد ایمپلنت دندان را، عنوان کرده و حتی سوالات شما را  پاسخ خواهیم.
آیا میدانید مهمترین مزیت درمان با ایمپلنت دندان، اینست که این روش در واقع مشابهت بسیار زیادی به دندانها طبیعی دارد.
بر خلاف روشهای قدیمی مثل روکش دندان، برای جایگزینی جالی خالی دندان یا دندانهای از دست رفته، هیچ آسیبی به دندانهای مجاور وارد نمیشود، و از همه مهمتر کاشت دندان یا ایمپلنت دندان باعث جلوگیری از تحلیل استخوان در جایی که دندان کشیده شده خواهد شد.
پس درمان با ایمپلنت را اولین انتخاب جایگزین کردن دندانهای از دست رفته خود قرار دهید.
اهمیت جلسه معاینه و مشاوره آنقدر است که به جرات میتوان گفت گام اصلی در موفقیت درمان است،
در واقع در این جلسه، دندانپزشک از مشکل شما و خواسته شما برای درمان اطلاع کامل می یابدو بهترین روش درمان را به شما پیشنهاد خواهد داد.
معمولا رادیوگرافی پانورکس و CBCT و در صورت نیاز آزمایشات لازم بالینی و حتی مشاوره با همکاران پزشک متخصص که بیمار تحت نظر آنهاست را پیشنهاد میدهد، و پس از آن معاینه کامل و دقیق را از دهان و دندان بیمار را انجام خواهد داد.
در ادامه درمورد طرح درمان و نحوه و زمانبندی جراحی و معرفی سیستم مناسب ایمپلنت و هزینه و نحوه پرداخت ان با بیمار صحبت خواهد شد.