روش های از بین بردن آفات
آفت هایی مانند سوسک و ساس و حتی موش برای سلامتی بسیار مضر هستند. این آفات ممکن است باعث ایجاد آلرژی و مسمومیت در شما شوند. آفات وقتی در خانه شما حرکت می کنند از خود موادی به جای می گذارند. این مواد باعث ایجاد آلرژی های فصلی می شوند. همچنین باعث می شوند که در شما مسمومیت های جدی به وجود آید. سمپاشی یکی از روش های بسیار مفید برای از بین بردن آفات است. اما اگر سمپاشی به درستی انجام نشود، ممکن است بسیار خطرناک باشد. مواد موجود در سم برای سلامتی انسان، بچه ها و حیوانات خانگی بسیار مضر هستند. حتما برای سمپاشی از یک حرفه ای کمک بگیرید. شرکت های بسیاری وجود دارند که این که این کار را برای شما انجام می دهند.

                                                                               
آفات را با رعایت موارد ایمنی از بین ببرید

رعایت موارد ایمنی همیشه در اولویت هستند. سعی کنید تمام موارد ایمنی را رعایت کنید تا سلامتی خود و اعضای خانواده را به خطر نیاندازید. سمپاشی سوسک، ساس و حتی موش باید با دقت انجام شود. برخی سم ها باید در خارج از منزل استفاده شوند. حتما دستور العمل موجود روی سم ها را به دقت بخوانید.
مرحله اول
تحقیق کنید که چه نوع آفاتی در منزل شما وجود دارند و از کجا می آیند. هر آفاتی چرخه عمر و عادات متفاوتی دارند. بهتر است دشمن خود را بشناسید! از تله های چسبناک استفاده کنید تا محل زندگی این آفات مانند سوسک ها و موش ها را پیدا کنید.
مرحله دوم
همه ی آفات به دنبال غذا، آب و سرپناه هستند. اگر بدانید چه چیزی می خواهند می توانید آن را از آن ها بگیرید. مهمترین روش همین مرحله است. یعنی پیشگیری!
1- همه ی جاهای خانه را تمیز و خلوت کنید. درهم ریختگی و باقی مانده غذا به این معناست که یک هتل پنج ستاره را در اختیار آفات قرار داشته باشید. پس این امکانات را از آن ها بگیرید.
2- حیاط را به خوبی تمیز کنید. در پارکینگ از سطل آشغال غیر قابل نفوذ استفاده کنید.
3- سوراخ ها و ترک های دیوار را تعمیر کنید.
4- مسیر های عبور و مرور آفات را مهر و موم کنید و به خوبی بپوشانید.
5- این مسئله را با همسایه ها در میان بگذارید. آفات هیچوقت فقط در یک محل باقی نمی مانند.
6- از روش سمپاشی استفاده کنید.
مرحله سوم
اگر می خواهید از سمپاشی استفاده کنید به دقت این کار را انجام دهید. دستورالعمل را به خوبی مطالعه کنید. حتما قبل از خرید سم از نوع آفات موجود در خانه مطمئن شوید. می توانید این کار را خودتان انجام دهید. اما این روش ممکن است با شکست مواجه شود و آفات دوباره به منزل شما بازگردند. یک روش بهتر استفاده از خدمات سمپاشی است. از تله های موش استفاده نکنید. این تله ها ممکن است برای فرزندان و یا حیوانات خانگی و حتی خود شما خطرناک باشند. از سمپاشی موش استفاده کنید.
برای از بین بردن سوسک ها و همچنین از بین بردن ساس ها از سمپاشی استفاده کنید.
اقدامات لازم برای از بین بردن آفات
1- پیشگیری
2- استفاده از سم ها به درستی
3- دور انداختن باقی مانده سم ها
4- استفاده نکردن از روش های سمپاشی خارج از منزل در داخل منزل
5- فکر نکنید که استفاده از سم بیشتر بهتر خواهد بود
6- سم ها را در ظروف دیگر نگهداری نکنید و در نگهدارنده ی خودش بگذارید
7- از بین بردن منابع غذایی آفات در خارج از منزل
سمپاشی
در این قسمت انواع مختلف آفات را درنظر میگیرم و بررسی می کنیم که چرا استفاده از سمپاشی روش مناسب تری است. سمپاشی یک نوع تله گذاری به حساب می آید. به این ترتیب از یک غذای جذاب برای آفات استفاده می کنیم تا آن ها را به سم برسانیم. این مواد غذایی خوش مزه با مواد کشنده ای مخلوط شده اند. به این ترتیب آفات از آن ها استفاده می کنند و از بین می روند. آفاتی که از منزل خود بیرون نمی آیند به این روش تحریک می شوند تا از این غذای خوشمزه مخلوط با مواد کشنده استفاده کنند. به این ترتیب به آفات پنهان دسترسی پیدا می کنیم. این مواد به مقدار کمی سمی هستند و در اکثر مواقع برای سلامتی انسان خطری ندارند اما به شما پیشنهاد می کنیم از یک حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.
شرکت هایی که سمپاشی را انجام می دهند این کار را با دقت انجام می دهند. از ماسک ها استفاده میکنند. علاوه بر این نسبت به آفات شناخت بالایی دارند و به سرعت محل زندگی آن ها را پیدا می کنند. اگر میخواهید برای همیشه از شر آفات خلاص شوید پیشنهاد می شود که از شرکت های سمپاشی کمک بگیرید.
سمپاشی منازل
سمپاشی منازل یکی از بهترین روش ها برای نشان دادن به آفات ها است که این منزل محل مناسبی برای زندگی آن ها نیست. سمپاشی باعث ایجاد حساسیت در آفات می شود. این مواد آفات را دچار زنندگی می کند تا محل زندگی شما را ترک کنند. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما خانه خود را با یک آفت تقسیم کنید.
سمپاشی سوسک
سمپاشی سوسک از چند مرحله تشکیل شده است. ابتدا باید محل زندگی آن ها را مشخص کنیم. سپس باید از سم مناسب در جای مناسب استفاده کنیم تا این موجودات را از بین ببریم. از سمپاشی در مرکز اتاق ها خودداری کنید. ترجیحا در گوشه ها و کناره دیوار ها را سمپاشی کنید.
سمپاشی ساس
ساس نوعی حشره است که از خون شما تغذیه می کند. یک روش استفاده از کرم های ضد ساس است. البته این کرم ها برای سلامت پوست شما مناسب نیستند. بهتر است از روش سمپاشی ساس استفاده کنید. شرکت های مختلفی این کار را انجام می دهند. یک روش مناسب برای از بین بردن ساس هایی که در تخت خواب شما هستند (ساس تخت خوابی) این است که تخت خواب در یک محفظه پلاستیکی قرار بگیرد. پس از گذشت مدت زمان مشخصی طول عمر ساس ها تمام می شود و همه آن ها می میرند. بقیه مکان های خانه باید به دقت سمپاشی شوند.
سمپاشی موش
برای کشتن موش ها از تله ها استفاده نکنید. تله ها موش ها را می کشند اما باعث نمی شوند که موش ها دیگر به خانه شما بازنگردند. پس روش بهتر سمپاشی است. استفاده از موادی که باعث ایجاد زنندگی در موش ها می شوند یک روش مناسب است. موش ها مانند انسان ها هستند و به همین دلیل است که دانشمندان در آزمایشات خود از موش ها استفاده می کنند. اگر از موادی استفاده کنید که موش ها را دچار حساسیت کند دیگر به منزل شما باز نخواهند گشت. بنابراین از روش سمپاشی موش استفاده کنید.