اکستنشن مژه چیست؟
کاشت و اکستنشن مژه روشی برای داشتن مژه های بلند و پرپشت می باشد اما این دو روش تفاوت هایی دارند که باید قبل از انجام بدانید.
اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و تک به تک لابه لای مژه ها با چسب می چسبانند و به این ترتیب مژها را پر پشت و زیبا می کنند تا دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نباشد.

                                                                  
تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی
هنگامی که اکستنشن مژه انجام می دهید این مژه ها تفاوت زیادی با مژه های طبیعیتان ندارد و به سختی قابل شناسایی است اما مژه های مصنوعی را می توان با یک نگاه ساده تشخیص داد. نتیجه اکستنشن مژه به مراتب بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی است. اکستنشن مدت دوام بیشتری دارد و زمان طولانی تری روی مژه های شما باقی می ماند.
مراحل انجام کار اکستنشن مژه
برای انجام اکستنشن مژه فرد باید دراز بکشد و چشم هایش را ببندد و فرد انجام دهنده زیر مژه هایش پارچه ای تمیز بیاندازد.
با کمک نوک مژه ها را یک میلی متر به چسب آغشته کرده و در گوشه خارجی چشم که لازم است مژه ها متراکم تر و بلندتر باشند، قرار دهد.
سپس بعد از اتمام کار با استفاده از برس مژه، مژه ها را شانه زده و با لوسیون پاک کننده آرایش و پنبه روی پلک و مژه ها را شسته و به آرامی چسب ها را بکنید.
این مژه ها به مدت 3 تا 4 هفته دوام دارند اما این مدت به نوع مژه های طبیعی شما و سرعت رشد آن ها وابسته است.
چند روز یک بار برای ترمیم به سالن زیبایی که برای اکستنشن رفته اید مراجعه کنید.
 در صورت انجام اکستنشن برای پاک کردن آرایش چشم ها از ژل های شستشو استفاده نمایید و با دستمالی نرم آهسته اطراف مژه ها را تمیز کنید. برای شستشوی پوست صورت و چشم ها از شامپو بچه استفاده کنید.
کار را به کاردان بسپارید!
انواع مختلفی از اکستنشن وجود دارد اما بهترین نوع اکستنشن، مژه های تک به تک هستند که بین مژه های طبیعی قرار می گیرند. انجام کامل اکستنشن مژه معمولا به 2 ساعت زمان نیاز دارد. اگر می خواهید از نتیجه کار اطمینان یابید از یک برس ریمل تمیز استفاده نمایید. شما نباید پس از کشیدن برس داخل مژه هایتان احساس کنید مژه مصنوعی دارید.
اگر اکستنشن مژه توسط افراد ناوارد انجام شود سبب زخم شدن پوست پلک خواهد شد که در این صورت حتما باید اکستنشن برداشته شود.