چه زمانی براى تزريق بوتاكس مناسب است:
بسياری از مراجعين در مورد زمان مناسب براى تزريق توكسين بوتولين(بوتاكس) براى بر طرف كردن چين هاى بالاى صورت سوال دارند. 
                                                                    
بوتاكس در واقع پوست را صاف نمى كند بلكه با فلج كردن موقت عضلات زير پوست، كه حركات آنها موجب چين خوردن پوست مى شود. چين چروک را بر طرف مى كند. 
بنابراين وقتى روى پيشانى چين هاى ثابت ايجاد شده باشد، يعنى اين چين ها در حالت استراحت هم باقى بمانند، بوتاكس توانايى بر طرف كردن كامل اين چين ها را نخواهد داشت. اگر چه عمق آنها را كمتر مى كند و از بيشتر شدن آن جلوگيرى مى كند.
مناسب ترين زمان براى تزريق بوتاكس وقتى است كه هنگام اخم كردن يا بالا انداختن ابرو ها چين هاى نسبتأ عميق در پيشانى يا گوشه هاى چشم ايجاد مى شود ولي در حال استراحت  علايمى از چين ها وجود ندارد.
در واقع شرط سنى براى تزريق بوتاكس وجود ندارد معيار زمان مناسب برای تزريق هنگاميست كه چين ها در حال ايجاد هستند. تزريق بوتاكس بيشتر پيشگيری است تا درمان.
 تزريق بوتاكس در ناحيه خط اخم از سن ١٨ تا ٦٥ سالگی، مورد تاييد سازمان عذا و داروي آمريكا است. 
بايد توجه داشت كه در زمان باردارى و شيردهى تزريق بوتاكس نبايد انجام شود.
هزينه بستگی به نوع بوتاكس دارد.
دوره نقاهت ندارد.
هر ٤ تا ٦ماه تكرار شود.
خط خنده چیست؟
لبخند زدن و خندیدن در طول زندگی در نهایت موجب شکل‌ گیری خطوط پرانتزی می‌شود که از بیرون حفره‌های بینی تا گوشه‌های دهان امتداد پیدا می‌کنند. کاهش صافی پوست که نشان‌ دهنده جوانی است می‌تواند ظاهر شما را در حالت عادی اخمو و عبوس نشان دهد. درمان‌های متعددی برای از بین بردن خط خنده یا Nasolabial وجود دارند که تزریق ژل یا تزریق فیلر یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین این درمان‌هاست. خطوط خنده یکی از بارزترین علائم پیری می‌باشند. بسیاری از افراد می‌خواهند که این خطوط را از طریق روش‌های غیر جراحی یا غیر تهاجمی برطرف کنند.
تزريق فيلر بستگي به عمق خط خنده دارد.
ماندگاري ٣ تا ١ سال است.
دوره نقاهت ندارد.