بی اختیاری ادرار
 در خانمهای سنین میانسالی و بعد از آن شایع است از علل آن می توان به بیماریهای جسمی مثل دیابت و کم کاری تیرویید و یا عفونت های ادراری اشاره کرد، اما شایعترین علت آن شل شدگی و افتادگی مثانه می باشد که می تواند  ناشی از بالا رفتن سن و بارداری و زایمان های طبیعی باشد.

                                                               

خوشبختانه راههای درمانی برای درمان این مشکل وجود دارد از جمله درمان دارویی و جراحی و خوشبختانه روشهای جدید مثل کربوکسی تراپی و پلاسما که البته هر یک از این روشها برای فرد خاصی با معاینه و تشخیص پزشک مربوطه توصیه می شود.
کربوکسی تراپی و پلاسما روشهای بدون درد و جراحی می باشند که در چندین جلسه بین ۴ تا ۸ جلسه بسته به شدت و پاسخ دهی بدن فرد  با فاصله یک هفته ای بین جلسات برای بیمار به صورت سرپایی قابل انجام می باشد که پاسخ دهی قابل قبولی دارد و در صورت بازگشت به علت بالا رفتن سن مجددا قابل انجام می باشد کربوکسی تراپی دو روش جداگانه و مکمل هم بدون هیچ گونه عارضه ای می باشد و زمان انجام برای هر جلسه بین ۱۵دقیقه تا نیم ساعت می باشد.
و اما جراحی که روش دایمی تری  نسبت به روشهای قبلی می باشد و میزان موفقیت دایمی بالای ۵۰ درصد می باشد  که علی رعم برطرف کردن مشکل ادراری از نظر ظاهری و عملکرد جنسی هم به طور قابل ملاحطه ای تاثیر گزار است. این روش در بیمارستان انجام شده و نیاز به بستری حداقل ۲۴ ساعته دارد و همچنین مراقبتهای بعداز عمل  کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارد.
درمانهای دارویی به صورت محدود استفاده می شود چرا که به علت عوارض و ممنوعیت استفاده برای بیماران قلبی و فشارخون و...
میزان استفاده این روش رو محدود کرده است و بیشتر برای کسانی قابل استفاده است که به طور موقت جراحی را بنا به دلیلی عقب انداخته اند.
روش مش گذاری 
روش تکمیلی در کنار جراحی افتادگی می باشد. برای مواردی که بعد از جراحی مجددن مشکل عود کرده است که این روش هم نیاز به بیهوشی کوتاه مدت دارد و بیشترین مشکل  هزینه انجام آن می باشد. البته نیاز به این روش در موارد محدود می باشد.