1- لیزر روشن کننده پوست
یکی از موثرترین روش های از بین بردن لکه های تیره پوست و روشن و شفاف نمودن آن استفاده از لیزر می باشد که نوعی عمل پزشکی محسوب می گردد که در آن انرژی حاصل از پرتوهای تمرکز یافته نور بر روی لکه های پوستی تابیده می شود و نوعی لایه برداری در پوست ایجاد می گردد و پس از لیزر پوست شفاف و روشن می شود.

                                                                        

لایه برداری پوست با لیزر، سطح مرده پوست را با دقت حذف می کند. سلول های جدید پوستی که در طول بهبودی ایجاد می شوند، موجب جوانتر شدن پوست و رفع مشکلات آن می گردند.
2- دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس چیست؟
دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس پس از ورود به بازار مورد توجه کلینیک های برتر و پزشکان متخصص و نام آشنا در این حوزه قرار گرفت. این سیستم با بهره گیری از سیستم خنک کننده ی پیشرفته که برای هندپیس یا قبضه ی دستگاه طراحی شده است، میزان عوارض ناشی از فرآیند لیزر موهای زائد را به حداقل رسانده و تا کنون گزارشی از آسیب یا عارضه ی ناشی از کار با این دستگاه گزارش نشده است. عوارضی مانند درد و سوختگی نواحی لیزر شده و کبودی پوست حین عملیات لیزر جزء پر بسامدترین انواع صدماتی است که حین استفاده از دستگاه های غیر استاندارد و بی کیفیت رخ می دهد و علاوه بر این عملکرد خوبی نیز در نهایت مشاهده نمی شود. سیستم خنک کننده هندپیس که در دستگاه پلاتینیوم پلاس تعبیه شده است باعث می شود دمای هندپیس در حین ساطع کردن و تابش اشعه لیزر کنترل شود و حین استفاده و تماس بر سطح پوست از بروز عوارض سوختگی و درد جلوگیری می نماید؛ همچنین با متعادل نگه داشتن دمای هندپیس عملکرد نهایی دستگاه را در حالت عادی  حفظ کرده و باعث عدم اختلال در عملکرد قبضه یا هندپیس به علت دمای بالا می شود.
دستگاه پلاتینیوم پلاس علاوه بر سیستم خنک کننده هندپیس، به یک چیلر خنک کننده مجزا مجهز شده است که در هیچ یک از نمونه های مشابه دیده نمی شود. این چیلر خنک کننده برای افزایش قدرت حفاظتی و مراقبتی دستگاه طراحی شده است و با خنک نگه داشتن کل سیستم باعث بهبود عملکرد تمام اجزای دستگاه شده و طبیعتاً عمر مفید دستگاه را نیز افزایش می دهد. نکته ی قابل توجه درباره چیلر خنک کننده این است که با وجود این سیستم در دستگاه پلاتینیوم پلاس، شما می توانید عملیات لیزر را برای دفعات متعدد و زمان های استفاده طولانی بدون نگرانی انجام دهید و سیستم نیازی به استراحت برای خنک سازی ندارد.