توی این شهر شلوغ که همه به دنبال جائی برای تفریح هستیم، این مجتمع عظیم جائیه که چندین ساعت از وقتتون رو می تونین بدون هیچ دغدغه ای و با خوشی توش بگذرونین. مجتمع «کوروش» یه مرکز فرهنگی-تجاریه که می تونه گزینه خوب و دوست داشتنی برای هر فردی با هر سن و سلیقه ای باشه. مطمئن باشین توی این مجتمع بهتون خوش می گذره، چرا که علاوه بر گشتن و خرید، می تونین از امکانات این مجتمع بزرگ که شامل ۴طبقه آمفی تئاتر و سینما، رستوران، شهر بازی و هایپر مارکت می شه، استفاده کنین. درضمن در بیشتر طبقات این مجتمع برای راحتی مشتریان کافی شاپ وجود داره.اگه دنبال اجناس برند هستین، مجتمع «کوروش» مجموعه ای از برندهای خارجی و داخلیه که می تونین بیشتر برندهای مورد نظرتون رو از اینجا خریداری کنین. این مجتمع اونقدر بی نظیره که شک نکنین اگه امتحانش نکنین، پشیمون می شین.

مجموعه بزرگ فرهنگی و تجاری کوروش در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع احداث شده است. این مجموعه با دارا بودن بیش از ۱۴۴۸۰مترمربع واحد تجاری، ۱۲۷۰۰ متر مربع سینما، ۱۳۰۰ متر مربع فست فود، ۵۰۰۰۰ متر مربع پارکینگ، و ۴۴۰۰ متر مربع شهر بازی، یکی از بزرگترین مجموعه های فرهنگی و تجاری کلان شهر تهران به شمار می آید

مجتمع قابل قبول با امکانات و فضاهای پذیرایی و تفریحی مناسب است، خوشبختانه پارکینگ مدرنی هم دارد اما هنوز یک مشکل اساسی به نام ورودی نامناسب خودروها و عدم تعبیه محل ایستگاه توقف تاکسی را دارد، که موجب ایجاد مشکل عمده برای ترافیک شهر، همسایگان و ... می نماید، امیدوارم مجتمع هایی در این حجم حتما ورودی مناسب، زیرگذر و توقف گاه تعبیه کنند.

ترکیب واحد ها در مجموعه تجاری و فرهنگی کوروش

ترکیب واحد ها در مرکز خرید کوروش به گونه ای است که مجموعه ای از برندهای بین المللی و داخلی به شکلی حرفه ای در کنار هم قرار گرفته اند. مجموعه واحد های فرهنگی و شهر بازی در کنار فضای تجاری محیطی منحصر به فرد را بوجود آورده است
  زیر زمین دوم شامل هايپر ماركت و 31 واحد تجاري در مجاورت آن مي باشد.
  طبقه منفی یک شامل 149 واحد جهت شغل هاي پوشاك ، كيف و كفش ، لوازم آرايشي و بهداشتي ، لوازم خانگي ، ساعت ، اسباب بازي ، بدليجات و ... مي باشد.
  طبقه همکف این مجموعه شامل 111 واحد تجاری جهت حضور برندهاي بين المللي و پوشاك مي باشد.
  طبقه اول شامل 143 واحد تجاری عرضه کننده پوشاک ، کیف، کفش، تلفن همراه، کامپیوتر و لوازم خانگی است.
  طبقه همكف شمالي شامل 25 واحد تجاری عرضه کننده پوشاک ، کیف، کفش، تلفن همراه، کامپیوتر و لوازم خانگی است.
  طبقه منفي يك شمالي در امتداد راهروي شمالي طبقه همكف شامل 46 واحد تجاری ويژه بورس طلا و جواهرات مي باشد.
  طبقه منفي دو شمالي نيز در امتداد بخش شمالي زير زمين اول با 37 واحد تجاري تكميل كننده بورس طلا و جواهر مجتمع كورش خواهد بود


 

شهربازی

شهربازی مجموعه تجاری کورش با مساحتی حدود 4428 مترمربع در بخش شمالی طبقه دوم پیش بینی گردیده است.استفاده از جدیدترین بازی های تفریحی برای گروه های مختلف سنی اعم از انواعSIMULATOR  ،BUMPING CARS  و بازی های کامپیوتری و غیره بابالاترین کیفیت و عملکرد ،جذابیت فوق العاده ای برای این فضا ایجاد می نماید ضمن اینکه بخشی از فضای شهربازی به  JUMPING CHAIR اختصاص یافته است که ارتفاعی در حدود 12متر خواهد داشت.

بخش جنوبی طبقه دوم نیز با مساحت حدود 1350مترمربع، در بر دارنده 6 واحدFOODCOURT با معتبرترین برندهای غذایی می باشد که قابلیت پذیرایی همزمان حدود 300 نفر را داراست که ارتباط مستقیم فضای FOODCOURT با شهربازی شرایط ایده آلی را برای گذران وقت و لذت بردن استفاده کنندگان فراهم می سازد. چشم انداز بسیار زیبای این بخش با بیرون مجموعه از طریق پنجره هایSPIDER که در کنج جنوب غربی این طبقه اجرا شده اند،نیز بر جذابیت هر چه بیشتر این طبقه می افزاید.

سالن های سینما و آمفی تئاتر

این مجتمع با بیش از 16000 متر مربع زیر بنای فعالیت های فرهنگی شامل 12 سالن چند منظوره کنسرت سینماو آمفی تئاتر با ظرفیت 3200 صندلی در طبقات سوم تا ششم موقعیت کم نظیری را نه تنها در این منطقه بلکه در شهر تهران و کشور ایجاد خواهد کرد.

پخش همزمان چندین فیلم و اجرای کنسرت ها و برگزاری همایش ها با مدرن ترین تجهیزات صوتی و تصویری از ویژگی های این مجتمع فرهنگی می باشد.

رستوران

طبقه هفدهم مجتمع كورش به رستوران بين الملل مجموعه اختصاص داده شده كه داراي يك سالن سرپوشيده و يك فضايVIPبا چشم اندازي منحصر به فرد از كلان شهر تهران مي باشد.

فست فودها
در طبقه دوم مجموعه و در مجاورت شهربازي بزرگ مجتمع تجاری كوروش ، 6 باب رستوران با برندهاي معتبر داخلي و خارجي در فضايي به مساحت 1600 متر مربع پذيراي مراجعين محترم خواهند بود.


كافي شاپ ها
با توجه به گستردگي مجموعه و ضرورت وجود فضاهاي مناسب جهت استراحت مراجعين محترم،6 باب كافي شاپ در طبقات سوم ، چهارم ، پنجم ، ششم ، زيرزمين اول و زيرزمين دوم  مرکز تجاری کوروش در نظر گرفته شده است.

موقعیت جغرافیایی

مجتمع فرهنگی ، تفریحی ،تجاری کوروش در منطقه 5 شهرداری تهران و جنب تقاطع بزرگراه ستاری و خیابان ستاری واقع شده است. دسترسی سریع و آسان از طریق بزرگراه ستاری از شمال و بزرگراه حکیم و خیابان پیامبر از شرق موقعیت مکانی ویژه ای را برای این پروژه به وجود می آورد.

 

آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری خیابان پیامبر مرکزی شماره ۵۷

تلفن : 02144000110