تالگو چیست و چرا به این  نام برگزیده شده است :

زیبایی تا بی نهایت با محصولات دریایی تالگو

تالگو یک عبارت مشتق شده از سه کلمه تالسوتراپی ( آب درمانی) و الگ ( جلبک درمانی) و اوشن (اقیانوس ) است.

امروزه تالگو یک نام جهانی شناخته شده برای محصولات زیبایی دریایی است. کمپانی تالگو محصولات آرایشی و مکمل های تغذیه ای بر پایه ترکیبات دریایی را در بیش از 90 کشور دنیا مخصوصاً در مراکز درمانی با آب دریا، استخرها و ... به فروش می رساند. تالگو موفق به کسب جایزه برای محصولات ضد پیری و لیفتینگ شده است.

و همچنین روش‌های درمانی کاملی را برای بهبود این نتایج ارائه می دهد. ما می دانیم که ترکیب این درمان ها با مراقبت خانگی نتایج بهتری حاصل می کند. اما در مورد نتایج خاصی مانند اثرات ضد پیری، پوست های خشک و لاغری با محصولات مغذی تالگو اثرات بسیار بهتری خواهید دید.

تالگو رنج کاملی از محصولات محافظتی پوست شامل آبرسانی، ضد پیری، بالانس مجدد، پوست های حساس و غیره دارد.

تالگو در واقع درمان هایی را که توسط جلبک هایی دریایی و به طور کلی محصولات دریایی انجام می پذیرد، را شامل می شود و جلبک ها و انواع مواد وترکیبات دریایی را که بیشترین هماهنگی را با ارگانیسم بدن انسان را  دارند در ارجحیت قرار می دهد تا به هدف خود که ایجاد ارتباط و تاثیر گذاری مطابق با درجه تحمل پوست است , را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

جلبک دارای خواص و ویژگی هایی منحصر به فردی چون محافظت از پوست وبدن، تنظیم مجدد تعادل چربی پوست وخاصیت ضد چین وچروک بودن وهمچنین یک مغذی قوی برای پوست است که با استفاده موثر ومفید از این خواص، طیف گسترده ای از درمان را که مرتبط به مراقبت از پوست و بدن و رایحه درمانی  است را ارائه می نماید .

در راستای رسالت تالگو نسبت به محیط زیست و کمک به کاهش CO2، فرمول جدیدی که فاقد پارابن‌ها، روغن‌های معدنی، پروپیلن گلیکول است و حاوی ترکیبات اعضای حیوانات است، تولید کرده است.

محصولات بدن تالگو محافظت خاصی را برای سم زدایی، سلولیت، لاغری، از بین بردن خستگی عضلات تأمین می کند  .

تالگو نور نمایندگی رسمی فروش محصولات تالگو در ایران  ، آموزش و  ارائه خدمات زیبایی در فضایی آرامبخش و دلپذیر می باشد .

منبع : تالگو نور