ماموپلاستی و لیفت سینه
جراحی ماموپلاستی که برای کوچک کردن سینه های بزرگ کاربرد دارد بسیاری از مشکلات ظاهری و تناسب اندام افراد را برطرف می نماید. جراحی  ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه که منحصرا برای خانم ها در نظر گرفته شده است، مشکلات قرینگی و بزرگی سایز سینه را با نتایج بسیار ایده آلی بر طرف خواهد کرد.

                                                                  

این جراحی برای افرادی که از داشتن سینه های بزرگ خسته و ناراحت هستند مناسب می باشد، بزرگی سینه علاوه بر تخریب اندام و مشکلات ظاهری می تواند مشکلاتی نظیر گردن درد و احساس خستگی را در فرد ایجاد نماید.
ماموپلاستی چگونه انجام می شود؟
این جراحی نیاز به بی هوشی عمومی فرد داشته و نیاز به یک کلینیک و یا بیمارستان مجهز دارد تا از آخرین امکانات جراحی برخوردار باشد، جراح و متخصص زیبایی با توجه به نیاز سینه ها میزان تقارن و بزرگی سینه را در نظر خواهد گرفت و بعد از انجام آزمایشات لازم در روز جراحی، اقدامات لازم در خصوص تغییرات مورد نیاز سینه را انجام خواهد داد.
طی جراحی زیبایی سینه ( ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه ) جراح با برداشتن پوست و بافت اضافی سینه که البته مستلزم ایجاد برش در هاله و یا زیر سینه خواهد بود سایز سینه را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد، به کمک این جراحی، سینه ها فرم بهتر و زیباتری می گیرند و البته در بسیاری از موارد این جراحی با لیفت مناسب سینه همراه است، البته می توان جراحی لیفت سینه را نیز به صورت هم زمان انجام داد. کاهش سایز سینه ها بدون جراحی با افتادگی سینه همراه خواهد بود که ظاهر زیبایی نخواهد داشت.
به طور کلی جراحی ماموپلاستی به افراد زیر توصیه می شود:
۱- خانم هایی که سینه های بزرگ دارند.
۲- خانم هایی که سینه های غیر قرینه دارند.
۳- خانم هایی که سینه های متفاوت و نا هم سان دارند.
۴- سایر موارد…