سوالات متداول درباره لیزر فرکشنال:
معمولا مراجعه کنندگان با سوالات مختلفی به ما مراجعه می کنند.
 در ادامه سوالات شایع لیزر فرکشنال آمده است.
بیشترین کاربرد های درمانی لیزر فرکشنال چه هستند؟
لیزر فرکشنال در درمان چروک های اطراف چشم، ملسما (لک بارداری)، کراتولین ها، لکه های سنی، زخم های آکنه ناشی از آکنه کیستیک و چسبندگی پوست استفاده می شود.
انجام لیزر فرکشنال چند دقیقه طول می کشد؟
لیزر فرکشنال ، فرایند تقریبا سریعی است و اغلب بیشتر از 30 دقیقه طول نمی کشد.
نتایج لیزر فرکشنال به چه صورت است؟
بهبودی بعد از درمان با لیزر فرکشنال معمولا در حدود 2 تا 3 ماه بعد دیده می شود. این نتایج به مدت طولانی پایدارند و اکثرا دائمی هستند، درنتیجه درمان هایی همراه با این روش مورد نیاز است. در نظر داشته باشید اگر پوست شما به هر دلیلی دچار آسیب شده می بایست از پوست خود مراقبت کنید. در صورت عدم مراقبت ممکن است ضایعات پوستی مجددا باز گردد.(به طور مثال ضایعات ناشی از عدم استفاده از ضد آفتاب)
مدت زمان درمان لیزر فرکشنال چقدر است؟
بر خلاف دیگر درمان های لیزری پیشرفته، هیچ زمان بهبودی در روش درمان با لیزر فرکشنال وجود ندارد. با این حال، برای هفته اول، پوست شما اغلب متورم و قرمز به نظر می رسد.
آیا لیزر فرکشنال درد دارد؟
بیماران درد کمی را حین لیزر توصیف می کنند. در این روش درمان، موضع مورد لیزر کاملا گرم می شود، لذا پماد های بی حس کننده موضعی و هوای سرد احساس درد و ناراحتی را تقریبا از بین می برد.
 آیا می توان لیزر فرکشنال CO2 را با سایر روش های درمانی دیگر انجام داد؟
لیزر فرکشنال تداخلی با روش های دیگر ندارد فقط در صورتی که تزریق ژل هیالورونیک اسید صورت گیرد می تواند فرآیند جذب این ژل را مقداری سریع تر کند.
مدت زمان ماندگاری اثر لیزر فرکشنال چقدر است؟
پاسخ این سوال بستگی به این دارد که شما چطور پوست خود را از خورشید و سایر عواملی که موجب پیر شدن پوست می شوند مانند سلامت عمومی، سیگار کشیدن، تغییر در وزن و غیره محافظت می کنید. اگرکرم ضد آفتاب و کلاه های نقاب دار استفاده کنید، می توانید اثرات درمانی لیزر خود را برای چندین سال حفظ کنید.
چه زمانی نتایج این روش قابل مشاهده اند؟
در نظر داشته باشید که لیزر فرکشنال CO2 به نوع آسیب پوست بستگی دارد. اگر آسیب عمیق تر باشد درنتیجه مدت زمان درمان طولانی تر شده و اگر آسیب سطحی تر باشد مدت زمان بهبودی کمتر خواهد بود. در درمان عمیق تر، نتایج به طور کلی بهتر است.
برخی از نتایج را فوری مشاهده خواهید کرد، اما نتایج کامل پس از 3-6 ماه مشاهده خواهد شد. پس از بهبودی پوست، که ممکن است تا 3-14 روز طول بکشد، دوره ای 4 تا 6 هفته پس از آن پوست شما کمی صورتی می شود. در طول این دوره، پوست شما صاف تر می شود. همانطور که رنگ پوست تان به حالت عادی باز می گردد، خطوط کمتر و درخشندگی بیشتری را می بینید
لیزر فرکشنال co2 چیست؟
در لیزر فرکشنال co2 یا فراکسل ، نور لیزر  به تعداد زیادی شعاعهای کوچکتر نور تقسیم می شود. این پرتو های کوچک نور به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند. سپس پوست بوسیله این پرتوهای کوچک نور، پوست جدید را جایگزین پوست آسیب دیده می کند. گرمای لیزر نیز سبب کاهش  کلاژن موجود در پوست شده و درنتیجه باعث تولید کلاژن جدید در پوست می شود.
با استفاده از روش لیزر فرکشنال می توان با شدت انرژی کمتر، ایمن تر و سریع تر از سایر لیزر های درمانی، پوست را درمان نمود. در نتیجه، بیماران می توانند روشی بدون ریسک و نگرانی را انجام داده و به جوانسازی پوست خود دست یابند. دستگاه لیزر فرکشنال این مرکز 2017  بوده و همچنین دارای تاییدیه FDA آمریکا است.
☑️ برای اینکه ببینید آیا استفاده از لیزر فرکشنال برای شما مناسب است، همکاران ما به صورت تلفنی یک مشاوره رایگان را برای شما تنظیم می کنند.