انتخاب سالن اجتماعات

سالن های اجتماعات بسیاری در سطح شهر تهران و کشور وجود دارند که شما با توجه به بودجه،تعداد برنامه و نوع مراسم خود می توانید انتخاب خوبی را داشته باشید.می توانید در این زمینه با سالن یار تماس بگیرید.نوع برنامه و بودجه ی مورد نظر شما و انتظاری که از خروجی برنامه دارید از مهمترین مواردی است که اگر شما بدانید،ما می توانیم به شما به خوبی کمک کنیم.تعداد نفرات نهایی رو خود را مشخص کنید.

 باتوجه به اینکه برنامه ی شماسمینار،همایش،سمپوزیوم،کنگره،جشن،افتتاحیه و…می باشد می توانید انتخاب خوبی داشته باشید.حتما برنامه ی خود را نهایی کنید،سپس دنبال محل برگزاری باشید.

نوع برنامه

 تجاری،علمی،فرهنگی،ادبی،سینمایی،رسمی،سیاسی،انتخاباتی،عزا،سالگرد،جشن،آموزشی،اقتصادی و…در انتخاب سالن اجتماعات مناسب اهمیت دارد.اگر برنامه یی دارید که بابت آن برنامه تبلیغات دارید و مستقیما از مردم پول دریافت می کنید،باید برنامه ریزی بسیار دقیقی داشته باشید تا از نظر اقتصادی و کسب و کار بتوانید موفق عمل کنید.سیستم های صوتی و تصویری،امکانات سالن ها،موقعیت جغرافیایی،سالن پذیرایی،محدودیت ها و قوانین سالن های اجتماعات مورد نظر خود به دقت بررسی کنید.شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی در این زمینه اجاره سالن همایش،سمینار یا گردهم آیی خود موارد متعددی را باید در نظر بگیرند.در شرایطی که تولید،فروش و کسب و کار سخت تر و پررقابت تر از گذشته شده،سالن یار پیشنهادات و راهکارهای خوبی را برای شما آماده کرده.باما تماس بگیرید.

  

 تشریفات دیپلماتیک:

انجام تشریفات دیپلماتیک نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالا دارد.کسانی که سالها در این زمینه در سفارت ها،کنسولگری ها،ادارات کل تشریفات سازمان ها و شرکت ها کار کرده اند معتقدند که هنوز نکات جدید بسیار زیادی جهت آموختن وجود دارد.

میزبانی از هر فرد یا کشوری تجربه یی جدید هست.به نوع نیازهای مهمانان و سطح آنها خیلی دقیق توجه کنید.زمانی که از شما قلم و کاغذ می خواهند نوع برخورد شما و انجام همین کار کوچک نیازمند تجربه و تخصص هست.

رعایت سکوت و نظم در تشریفات دیپلماتیک بسیار اهمیت دارد.رعایت پروتکل های کشورها در تشریفات دیپلماتیک بسیار مهم هست.پخش سرود و استفاده از پرچم جا و قوانین خود را دارد.

 

تشریفات برگزاری مجالس تولد:

چه زیبا هست روز میلاد عزیزترین هایمان،سرمایه ها و آیندگان ایران.جشن تولد پدرها و مادرهای مهربان و دوستانمان.

تشریفات برگزاری مجالس تولد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،پس در انتخاب شرکت مورد نظر خود بسیاردقت کنید،رعایت آداب و اصول تشریفات مراسم تولد با توجه به شخص مورد نظری که می خواهید برایش این مراسم رو باشکوه بگیرید خیلی اهمیت دارد.یادتان باشد آن چیزی که هر مراسمی را با شکوه میکنه و نشان میده تشریفات به شیوه حرفه ای برگزار شده،رعایت نزاکت،آداب و اصول هست.وگرنه با پول زیاد خرج کردن،بادکنک زدن،کیک بیست طبقه و آتش یازی هیچ جشن تولدی با شخصیت و شیک برگزار نمی شود.

برگزار کنندگان مراسم تولد می بایست علاوه بر دقت در نوع غذاها و تنوع آنها و انتخاب هدایا،زمان و مکان مراسم،به شیوه دعوت و شیوه پذیرایی و خوش امدگویی و بدرقه مهمانان و نیز مهمانداری در طول مراسم سخت توجه کنند.مهمانان شما بسیار باید مورد احترام قرار گیرند چون شریک شادی های شما هستند،پس شرکتی رو انتخاب کنید که دقیقا بفهمد شما فقط شام و غذای با کیفیت نمی خواهید.

 

تشریفات هتلداری:

مشتریان حرفه ای هتل ها در ایران و دنیا می دانند که تعداد ستاره های هتل خیلی چیز مهمی نیست،بلکه تربیت و آموزش کادر هتل و نحوه ی برخورد پرسنل هتل با مهمانان خیلی بیشتر از کیفیت غذا ، بهداشت و نظافت هتل برای مهمانان اهمیت دارد.خیلی از هتل های دنیا به دلیل جذب و تربیت نیروی با استعداد همیشه بین مهمانان هتل ها معرفند به اینکه فلان هتل برخوردشون خیلی گرم هست.این بزرگترین سرمایه و تبلیغ برای یک هتلدار محسوب می شود.بهترین خاطره یی که تشریفات یک هتل می تواند به مخاطبان یک سمینار،همایش،عروسی،نمایش زنده لباس و یا مسافران خود هدیه بدهد همین برخورد گرم هست.گرم و مهربان برخورد کنید تا در یادها بمانید.لبخند عمیق یادتان نرود،شما باید قلب آدم ها رو تسخیر کنید.

 

دسته گل عروس:

دسته گل عروس مثل سایر موارد عروسی نشان از سلیقه،طبع و شخصیت عروس خانم هست.پس در انتخاب آن فقط به هزینه زیاد یا کم دادن توجه نکنید.سعی کنید برای خودتان زندگی کنید و از عروسی و دسته گل خود نهایت لذت را ببرید.پس گلی را که دوست دارید انتخاب کنید.گلفروش با سلیقه یی رو انتخاب کنید و در تزیین و موارد دیگر از او کمک بگیرید.اگر در تابستان عروسی می کنید گرمای هوا رو در انتخاب گل ها و نگهداری آنها در نظر بگیرید.از عروسی خود لذت ببرید و تا می توانید شاد باشید و با دسته گل خودتان عکس و فیلم بگیرید!

 

کترینگ تشریفات مجالس:

کترینگ تشریفات مجالس ویژه برنامه های رسمی و عروسی اهمیت بسیاری دارد.پس سعی کنید یک کترینگ مطمئن،تجربه شده و با تیم پذیرایی حرفه ای رو که بهترین وجه به مهمانان شما احترام می گذارند و غذا را منطبق با استانداردهای لازم تهیه و سرو می کنند،انتخاب کنید.رقابت بین کترینگ ها زیاد هست،اما همانند سایر امور خدماتی متاسفانه تعداد کترینگ های حرفه ای،باتیم قدرتمند بسیار کم هست.

صبحانه،ناهار،شام،میان وعدها،فینگرفودها،سالادها،نوشیدنی ها،تهیه و سرو غذاهای سنتی،فرنگیو غذای ملل مواردی هستند که معمولا مشتریان به کترینگ ها و شرکت های تشریفات مجالس برحسب نیاز خود باید سفارش بدهند تا همایش،عروسی و گردهم آیی خود رو کامل کنند.

 

کیک و شیرینی:

شما کیک و شیرینی مجالس خود را از کجا می خرید؟ آیا بهترین کیک و شیرینی پزهای شهر خود را می شناسید؟کیک و شیرینی خوب چه ویژگی هایی داره؟استفاده از مواد اولیه ی تازه و طبیعی برای شما مهم هست؟ برای مهمانی ها ،جشن ها و مجالس خود چه نوع کیک و شیرینی هایی را می پسندید.

 

کارت عروسی:

کارت عروسی مهمترین بخش یک عروسی بعد از انتخاب عروس خانم هست! پس آقا داماد در انتخاب،طراحی،متن،اندازه و به خصوص انتخاب مهمانان و نحوه ی توزیع کارت عروسی خوب دقت کن.اصولا چون مسوولیت برگزاری یک عروسی برعهده ی آقا داماد هست.پس باید آقا داماد دقت بیشتری کند تا اعتبار خود و عروس خانم رو حفظ و ارتقاء بدهد.درباره کارت عروسی حرف اول رو سلیقه می زند.و کلی خلاقیت و ایده میشه اجرا کرد.پس بیشتر به کارت دعوت فکر کنید و اگر سرتان شلوغ هست و حال حوصله خلاقیت ندارید از کارت دعوت عروسی ها آماده در بازار استفاده کنید.ولی اگر قصد دارید یک کارت عروسی بسیار شیک و با شخصیت که اصلا فکرشم نمی کنید داشته باشید،به سالن یار تلفن بزنید.

 

 شمع آرایی:

برای شکوه و رویایی نمودن مجلس شمع آرایی از مهمترین چیزهایی که در تشریفات حرفه ای ها به شکل ظریفی استفاده می شود.با شمع آرایی حرفه ای مجالس خود را در خاطره ی مهمانان ثبت می کنید و یک شب به یاد ماندنی و رویایی تر را برای خود و برای آنان می سازید.تزیین میزها با شمع و گل رو با دقت انجام دهید تا شکوه،آرامش و سادگی را با هم نشان دهد.استفاده از رنگ ها و انتخاب شمع و گل کار حرفه ای ها می باشد.

ماشین عروس:

ماشین عروس هم ازمواردی است که عروس خانم در انتخاب و گل آرایی آن نقش مهمی دارد.ماشین عروس شما، هرماشینی که باشد از نظر فنی حتما آن را چک کنید.پیشنهاد می کنیم اگر خودتان ماشین تمیز و مناسبی دارید از همان به عنوان ماشین عروس استفاده کنید،چون از دسترنج شماست و بیشترین لذت را خواهد داشت،سعی کنید ابتدای زندگی از بلندپروازی های نمایشی پرهیز کنید و به دارایی خود افتخار کنید.تازه اول راه هستید و آینده را خواهید ساخت.در غیر اینصورت ماشین های آخرین سیستم یا کلاسیک رو می توانید از شرکت های خدمات مجالس کرایه کنید.شرکت های خدمات مجالس ماشین شما را در پارکینگ خودتان گل آرایی خواهند کرد از کمک آنها می توانید نهایت استفاده را ببرید.اگر هم ماشین ندارید،ماشینی را از دوستان یا شرکت ها امانت یا کرایه کنید که مطابق با سطح درآمد و وضعیت اقتصادی شما باشد.

 

باغ-سالن و تالار:

باغ، سالن یا تالار خود را با توجه به نوع مراسم و بودجه خود با دقت انتخاب کنید.باغ ها و تالارهای عموما برای برنامه های عروسی استفاده می شوند که باید از نظر امکانات متناسب با فصل مجهز باشند.مسیر مهمانان رو با کروکی دقیق برای آنها مشخص کنید.روشنایی و ایمنی ها لازم در مسیر مهمانان رو از قبل چک کنید.حتما از توانمندی و حرفه ای بودن شرکت یا تیم تالار،سالن و باغ مطمئن شوید.یک مدیر تالار یا باغ حرفه ای می تواند یک شب به یاد ماندنی،ایمن و به دور از بی برنامگی رو برای شما رقم بزند.اگر دوست داشتید از یه یک شرکت حرفه ای و با تجربه در تشریفات مجالس استفاده کنید.

منبع : سالن یار