یکی از پرطرفدارترین ترفندهای زیبایی هست که توجه اکثر بانوان رو به خودش جلب کرده.
مژه کاشتن برزیبایی چهره و مژه ها  تاثیر زیادی خواهد گذاشت و  میتواند به آرایش شما جلوه دیگری بدهد .دراین مطلب میخواهیم مزایا و معایب اکستنشن رو خدمتتون ارائه کنیم. اگر به چهره  خانمهای مختلف ازستارگان هالیود تا خانمهای خانه دار یا دختر خانمهایی که در خیابان از کنارشما عبور میکنند دقت کرده باشید متوجه میشوید که مژه اکثر آنها اکستنشن هست .
فواید ومذرات مژه مصنوعی 
درست مانند همه محصولات آرایشی وزیبایی مژه مصنوعی هم فواید و مضررات برای مصرف کننده آن دارد .خوبی این محصول این است که شما دیگر مجبور نیستید هرروز صبح وقتی از خواب بیدار میشوید به خاطر اینکه مژه هایتان بلندتر و زیباتر به نظر برسد ریمل بزنید ،اگرچه برای اکستنشن باید پول خرج کرد اما به نظر اکثریت ارزشش را دارد .
آیا اکستنشن به مژه های طبیعی آسیب میرساند
شاید تابحال شنیده باشید که اکستنشن به مژه های طبیعی آسیب میرساند اما این درصورتی هست که نکات ضروری برای چسباندن آنها رعایت نشده باشد، درواقع اگر اصولی انجام شود هیچ آسیبی برای مژه هایتان نخواهد داشت. به تنها چیزی که باید دقت کنید این است که اگر احساس سوزش یا درد کردید حتما ارایشگرتان رو در جریان بگذارید. یادتان باشد که اینکار هیچ درد یا سوزشی ندارد .اگر اینچنین شد حتما جایی از کار اشتباهی صورت داده، قبل از شروع کار هم از چسبی که قرار است برای شما استفاده شود اطمینان حاصل کنید .این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.

                                                 
انواع مژه مصنوعی 
مژه مصنوعی انواع ومدلهای گوناگونی دارد به طور مثال اندازه آنها از 6میلیمتر آغاز وتا17میلیمتر تنوع دارد.شما باید با توجه به طول و ضخامت مژه هایتان آنچه مناسب شما هست راانتخاب کنید .
یک آرایشگر حرفه ای میتواند بهترین مدلی را که مناسبتان هست به شما پیشنهاد بدهد.
اضافه کردن مژه مصنوعی چقدر زمان میبرد 
برای اضافه کردن اکستنشن مژه، هر مژه باید جداگانه به مژه های طبیعی تان بچسبد. اگر بخواهید تمام مژه هایتان را اکستنشن کنید، این روند حدود دوساعت زمان میبرد. در طول این تایم هم باید چشم هایتان کاملابسته باشد تا مژه ها به درستی وجای خود قرار بگیرند.
اما اگر نمیخواهید برایتان زیاد هزینه ببرد میتوانید نیمی از مژه هایتان را اکستنشن کنید. نه تنها در زمان بلکه در هزینه هم صرفه جویی خواهد شد .
هرچندیکبار باید اکستنشن مژه رو ترمیم کرد ؟
یکی از خوبی های اکستنشن مژه دائمی بودن آن است. هریک ست مژه مصنوعی که استفاده میکنید حدود یکسال برایتان دوام خواهد داشت. اما اگر میخواهید که از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید هرتا6هفته یکبار از بالای سرتان روی آنها نور بیندازید وبادقت بررسی شان کنید.
محصولاتی که باید از آنها دوری کنید.
زمانی که شما اکستنشن تان رااضافه کردید، نباید تا 24 ساعت صورتتان را بشویید یا به مژه هایتان آب بزنید. زیرا آب، چسب را  قبل از اینکه کاملا سفت شوند تحت تاثیر قرار داده و وباعث افتادن مژه هایتان میشود، از دست زدن و مالیدن چشمها خودداری کنید.
از محصولات روغنی و پاک کننده های شیمیایی صورت که ممکن است به آن آسیب برساند نیز تاجای ممکن بپرهیزید .