مينى تارت ليمو و مرنگ
موادلازم خمير:
آرد: ١٥٠ گرم
پودرنارگيل: ٥٠ گرم
پودرشكر: ٥٠ گرم
نمك: ٢ گرم
كره: ٩٠ گرم
شيرنارگيل: ٤٥ ميلى ليتر
موادلازم ميانى:
تخم مرغ كامل: ١٨٠ گرم
زرده تخم مرغ: ٨٠ گرم
نشاسته ذرت: ٣٠ گرم
شكر: ٢٠٠ گرم
آبليمو: ١٢٥ ميلى ليتر
كره: ٤٠ گرم
رنده پوست ليمو: ٨ گرم
موادلازم مرنگ:
سفيده تخم مرغ: ٨٠ گرم
عسل: ٣٤٠ گرم
نمك: ١ گرم
طرزتهيه خمير:
آرد، پودرشكر و نمك را با هم مخلوط و الك كنيد و در دستگاه غذاساز بريزيد، پودرنارگيل را افزوده و دستگاه را روشن نماييد. كره خُردشده را افزوده و مواد را بشكل خرده نان درآوريد. شيرنارگيل را افزوده و مواد را بشكل خمير مطلوبى دربياوريد و با پوشش نايلونى ١ ساعت در يخچال استراحت دهيد. فر را روى دماى ١٨٠ درجه سانتى گراد روشن نماييد. خمير را درون قالب مينى تارت پهن كنيد و به كمك چنگال كف و ديواره اش را سوراخ كنيد و كاغذ مخصوص پُخت و پَز رويش قرار داده و با سراميك مخصوص رويش را پُر كنيد و براى مدت تقريبى ١٥ دقيقه در فر قرار دهيد. بعد از اطمينان از پُخت قالب ها را از فر خارج كرده و سراميك ها را برداشته و اجازه دهيد تا پوسته تارت خنك شود(از قالب خارج نكنيد).
                                  
طرزتهيه موادميانى:
تخم مرغ كامل، زرده تخم مرغ، شكر، نشاسته ذرت و آبليموى تُرش را درون يك سُس پَن مخلوط كرده و روى حرارت قرار دهيد و مرتب هَم بزنيد تا غليظ گردد(حدود ٦ دقيقه)، از روى حرارت برداشته و رنده پوست ليمو ترش و كره را اضافه كنيد.
طرزتهيه مرنگ:
عسل را روى حرارت قرار دهيد تا به دماى ١١٥ درجه سانتى گراد برسد، در همين حين سفيده هاى تخم مرغ را به كمك همزن برقى مخلوط نماييد تا فُرم بگيرد، سرعت همزن را پايين آورده و عسل را به تدريج بيافزاييد و به هم زَدن ادامه دهيد تا حرارت مرنگ پايين آيد(حدود ٤ دقيقه).
مونتاژ تارت:
موادميانى را درون پوسته هاى تارت پُر كنيد و براى مدت ١٠ دقيقه در فر ١٨٠ درجه قرار دهيد. قالب را درون يخچال قرار دهيد تا كاملا خُنك شود. مرنگ را در قيف با ماسوره M1 بريزيد و روى تارت فُرم دهيد. با استفاده از تُرچ مرنگ ها را رنگ دهيد. تارت را ٣٠ دقيقه در يخچال قرار داده و سپس سرو نمائيد