جدیدترین متد ورزشی در دنیاست که در آن تمامی گروه ھای عضلانی بدن به صورت ھمزمان فعال می گردند
در تمرینات ورزشی امروزی بیش از همه “سیستم تمرین کل بدن” جایگزین تمرینات دیگر شده است و برای این منظور از سیستمیاستفاده می شود که در آن 10 جفت الکترودهای مسطح به صورت کاملا هوشمندانه در یک جلیقه ، کمربند، بازو بند و پا بند تعبیه شده و امکان انقباض تمامی گروه های عضلانی بدن را ایجاد می کند.
این تمرین بر پایه اصول نرمال و طبیعی بدن است که انقباض در عضلات با آگاهی صورت گرفته و حرکات هدف دار انجام میگیرند. شما با استفاده از این متد می توانید تمامی عضلات خود را بدون استفاده از وزنه  فعال کنید. به این صورت که انقباضی که در عضلات به واسطه وزنه ها رخ می دهد توسط دستگاه انجام می شود. این امر منجر به نتایج قابل توجهی در افزایش حجم عضله های بدن بدون حمل وزنه های سنگین می شود. در نتیجه مفاصل شما هیچگونه فشاری را متحمل نشده و از آسیب های روش های رایج بدنسازی حفظ می گردند.
دستگاه میها بادی تک (Miha bodytec) به عنوان اولین تولید کننده محصولات   “EMS”در جهان, نتیجه تحقیقات چندین ساله دانشگاه کلن آلمان بوده و با حضور در بیشتر از 64 کشور دنیا  مفتخر به دریافت جایزه پلاس ایکس (بهترین محصول ورزشی سال های 2014 تا 2017 آلمان و اروپا) می باشد.
                                                       
 بزرگترین برتری این متد به دلیل بکارگیری همزمان تمامی گروههای عضلانی توسط این دستگاه موجب این میشود که هر جلسه تمرین ۲۰ دقیقه ای معادل با 3 جلسه تمرین عادی بدنسازی باشد. بر خلاف متد ها و تجهیزات دیگر، شما ۲۰ دقیقه تمرین در هفته با این دستگاه می توانید تغییرات شگفتی در سلامتی و زیبایی ظاهر خود به وجود بیاورید. از جمله:
-درگیری بسیار پایین مفاصل در مقایسه با سایر ورزشها
-از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی
-درمان آسیب دیدگی و کاهش درد
-۲۰ دقیقه تمرین معادل ۳ جلسه تمرین بدنسازی
- کاهش وزن با چربی سوزی
-تقویت و افزایش حجم عضلات
-از بین رفتن چربی زائد اندامها با بهبود متابولیسم بدن
-زیبا سازی و فرم دهی به بدن
با تنظیم دستگاه میها بادی تک روی برنامه چربی سوزی ، شما همزمان با چربی سوزی، عضله سازی هم می کنید بدین صورت که با کاهش وزن و سایز، پوست شما شل نمی شود. در این میان سلولیت ها از بین رفته و بدن شما فرم می گیرد
 تنها 20 دقیقه در هر جلسه کافی ست، تا شاهد سرعت نتایج تمرینات خود باشید. نتایجی که قبلا باید برای رسیدن به آنها ساعت های طولانی را در باشگاه ورزشی می گذراندید، ولی اکنون با  ( ای ام اس ) این نتایج را تنها پس از چند هفته می بینید و احساس می کنید.