کویتیشن یک روش لاغری غیر تهاجمی به کمک امواج اولتراسوند برای از بین بردن چربی های موضعی در سطوح مختلف بدن می باشد .
امواج اولتراسوند به سبب تکانهایی که در سلولهای چربی بدن ایجاد می کنند، حباب های حاوی آب در این سلولها ایجاد کرده که بتدریج بزرگ شده و منجربه به ترکیدن سلولهای چربی و ریخته شدن محتوای چرابی آنها به یبرون می گردد. این محتوای شامل آب تری گلیسریدهای می باشد که آب از طریق کلیه ها دفع شده و تری گلیسیرید نیز از طریق لنف برای سوختن در بدن  ( اختصاصا در ماهیچه ها ) و یا تجیزیه و دفع به کبد آماده می شود .
اهمیت مصرف آب فراوان در بازه زمانی انجام کوتیشن و همچنین انج-ام فعالیت های بدنی و رژیم کم کالری قابل تامل می باشد
پرو تکل انجام کوتیشن در این کلینیک به شکل زیر می باشد :
برای هر موضع 30 و هفته ای یک بار انجام می گردد که تعداد جلسات بستگی به سایز موضع و میزان چربی آن ناحیه از بدن  دارد . به طور متوسط بین 10 تا 18  جلسه کوتیشن لازم می باشد . اساسا کوتیشن به صورت ماساژ با یک پروب  التراسونیک  می باشد .
                                                                 
لازم به یادآوری می باشد که کلیه روش های دستگاهی چه کرایولیپولیز و چه کوتیشن جهت کاهش وزن کافی نبوده و عمدتا جهت کاهش سایز منطقه کاربرد دارند .
نا بر اعلام سایتها و منابع پزشکی کویتیشن در واقع یک روش بدون نیاز به جراحی برای از بین بردن چربی های جمع شده در سطوح مختلف بدن است. امواج اولتراسوند با فرکانس های صوتی خود، تکان هایی در چربی های بدن ایجاد می کنند، امواجی که گوش انسان قادر به شنیدن آنها نیست ولی چنان تکانی در بافت چربی ها ایجاد می کند که سلول های چربی نمی توانند در مقابل آن مقاومت کنند و در نتیجه شکسته و به حالت مایع در می آیند و سپس بدن آنها را برای سوختن دربدن یا دفع درکبد آماده می کنند.
لاغری موضعی با کویتیشن
انجام ورزش و فعاليت بدني به همراه رژيم غذايي كم كالري، قطعا كاهش وزن را به همراه خواهد داشت. ولي در بعضي از مواقع، مانند زمانيكه ميخواهيم اين اتفاق سريعتر رخ بدهد و يا برای از بین بردن چربيهاي موضعي كه در برابر ورزش و رژيم غذايي مقاومت ميكنند؛ ميتوان از روشهاي كمكي جهت رسيدن به اين هدف استفاده كرد. از جمله اين روشها ميتوان از ” كويتيشن ” نام برد. همواره اين نكته را به ياد داشته باشيد كه اين روشها كمكي هستند و نميتوانند به تنهايي جايگزين ورزش يا رژيم غذايي بشوند.