سالن عروس با خدمات مربوط به پاکسازی و اصلاح پوست صورت
خدمات مربوط به پاکسازی و اصلاح صورت یکی از مهم ترین مواردی هست که معمولا در تمام سالن های زیبایی و به خصوص سالن های مخصوص عروس ارائه میشه. این سبک از خدمات باید به طور حرفه ای و توسط متخصص این کار انجام بشه و مواد و محصولاتی که برای پاکسازی و اصلاح پوست صورت مورد استفاده قرار می گیره باید از محصولات خوب و باکیفیت و بدون ایجاد حساسیت باشه.
معمولا این خدمات یک هفته یا چند روز قبل از روز عروسی باید انجام بشه تا پوست صورت برای یک ارایش خوب و عالی آماده بشه.
سالن عروس با خدمات مربوط به رنگ کردن موها و مراقبت از مو
اگر قصد دارید رنگ موهاتون رو در روز عروسی تغییر بدید بهتره سالن زیبایی رو انتخاب کنید که این خدمات به طور حرفه ای در اون انجام میشه و مدل های رنگ مویی که در این سالن انجام میشه رو از نزدیک ببینید و مورد ارزیابی قرار بدید. البته لازمه برای رنگ کردن موها هم برنامه ریزی داشته باشید و این کار رو به روز عروسی موکول نکنید و با مشورت آرایشگرتون، بهترین زمان رو برای رنگ و هایلایت موها انتخاب کنید. 
البته خدماتی مانند کراتین یا اکستشن مو هم جز مواردی هست که اگر قصد انجام آن را دارید باید از قبل با آرایشگر خودتون در میون بگذارید و بهترین و مناسب ترین زمان رو برای دریافت این خدمات تعیین کنید.
                                                           
سالن عروس با میکاپ آرتیست حرفه ای
میکاپ آرتیست حرفه ای و کار بلد میتونه زیبایی شما رو در روز عروسی چندین برابر بیشتر نشون بده پس لازمه در انتخاب آرایشگر یا میکاپ آرتیست خودتون بررسی های دقیق و حرفه ای انجام بدید و سالن زیبایی رو انتخاب کنید که دارای میکاپ آرتیست حرفه ای و ماهر باشه.
برای این انتخاب هم لازمه در روزهایی که سالن مورد نظر شما در حال آماده کردن عروس های دیگر هستند، به سالن زیبایی مراجعه کنید و کار میکاپ آرتیست رو از نزدیک ببینید و فقط به دیدن آلبوم و نمونه کارهای چاپ شده اکتفا نکنید!
سالن زیبایی عروس با هیر استایلیست حرفه ای
معمولا در روز عروسی مدل مو و شینیون ها زیبا و حرفه ای برای عروس خانوم ها کار میشه و لازمه سالن زیبایی رو انتخاب کنید که در کنار میکاپ آرتیست حرفه ای، هیر استایلیست حرفه ای هم داشته باشه تا مدل مو و شینیون زیبا و جذابی در مهم ترین روز زندگی خودتون داشته باشید.
سالن زیبایی با خدمات مربوط به مانیکور و پدیکور ناخن ها
بهتره سالن زیبایی رو برای روز عروسی خودتون انتخاب کنید که لاین مخصوص به خدمات ناخن از جمله مانیکور و پدیکور، کاشت ناخن، پارافین تراپی و ... رو هم داشته باشه. با این کار هم در زمان خودتون صرفه جویی خواهید کرد و هم میتونید تمام خدمات مربوط به زیبایی رو در یک مرکز انجام بدید. البته ممکنه برای کاشت ناخن و یا دریافت خدمات مربوط به مانیکور و پدیکور لازم باشه چند روز قبل به سالن زیبایی مراجعه کنید و این کارها رو انجام بدید.
سالن زیبایی با خدمات اپیلاسیون
معمولا سالن های زیبایی تخصصی و حرفه ای مخصوص عروس، تمام خدمات مورد نیاز عروس خانوم ها رو در لاین های مختلف ارائه میدن و شما میتونید بعد از بررسی کامل، از هر خدماتی که تمایل داشتید برای روز عروسی خودتون استفاده کنید. انتخاب یک مرکز اپیلاسیون حرفه ای هم یکی از مواردی هست که باید در انتخاب اون دقت خیلی زیادی داشته باشید و به سالن هایی مراجعه کنید که با مواد با کیفیت و افراد متخصص در این کار، این خدمات رو ارائه میدن.
نکته پایانی در رابطه با انتخاب سالن زیبایی مخصوص عروس
اگر سالن زیبایی و آرایشی رو که انتخاب میکنید تمام این خدمات رو به شما ارائه میده بهتره که هر کدام از اونها رو به طور جداگانه بررسی کنید و کار هر کدام از این افراد رو از نزدیک ببینید و اگر وقت کافی دارید خدمات سالن مورد نظر خودتون رو با چند سالن دیگر مقایسه کنید. این مقایسه هم باید از نظر کیفیت کار و هم از نظر قیمت باشه تا بتونید بهترین و مناسب ترین سالن زیبایی رو انتخاب کنید و در مهم ترین روز زندگیتون به زیبایی بدرخشید.