مانیکور: اگر به سلامت، پاکیزگی و زیبایی ناخن هاتون اهمیت میدین، با انجام ماهیانه مانیکور در سالن اکسنتشن رعنا به خواسته اتون می رسین. مانیکور خیس، مانیکور خشک یا همان مانیکور روسی هر دو در سالن اکستنشن رعنا با رعایت کامل نکات بهداشتی و استفاده از برترین تجهیزات خدمات ناخن ارائه میشن.
پدیکور: پاکیزگی و سلامت ناخن های پا، نرمی کف پا، زیبایی  و بهداشت ناخن های پا همگی با یک پدیکور خوب و حرفه ای ماهیانه در سالن اکستنشن رعنابه راحتی در دسترس شماست.
استفاده از به روزترین  و برترین مواد مورد استفاده در پدیکور،  در پدیکور وی آی پی سالن رعنا، حسی سرشار از آرامش رو براتون به همراه خواهد داشت.
کاشت اکریلیک یا پودر: یکی از انواع کاشت ناخن در لاین ناخن سالن اکستنشن رعنا که به کمک این روش میتوان به قد و فرم دلخواه ناخن دست یافت. کاشت پودر در سالن رعنا با بهترین مواد اورجینال و اصل بدون کوچکترین آسیب برای ناخن های شما انجام می شود.
کاشت پلی ژل: جدیدترین روش کاشت ناخن همان کاشت پلی ژل است که از ظرافت و زیبایی بی نظیری برخوردار است. کاشت پلی ژل روشی از کاشت ناخن است که در آن بدون استفاده از تیپ یا ناخن مصنوعی می توان قد ناخن را بلند کرده و فرم دلخواه را به دست آورد.
                                                     
لمینت: 
لمینت ناخن یکی از جدیدترین و زیباترین روش های کاور کردن ناخن طبیعی ست که از پرطرفدارترین خدمات لاین ناخن در سالن اکستنشن رعنا می باشد چرا که با جلوه ای طبیعی و ظرافت بسیار همراه است. در این روش کاوری محکم و زیبا به رنگ ناخن و یا بی رنگ بر روی ناخن طبیعی کشیده می شود که مناسب تمام افراد است. لمینت ناخن بهترین روش برای کسانی است که علاقه دارن ناخن های طبیعی خودشان را بلند کنند.
ژلیش یا ژل پولیش: برترین برندهای ژلیش که لاک ژل نیز نامیده می شود در سالن اکستنشن رعنا مورد استفاده می باشد. این نوع لاک محکم و زیبا که از تنوع بسیاری در سالن رعنا برخوردار است روشی ساده برای کاور کردن ناخن طبیعی و داشتن ناخن های زیبا و مرتب می باشد.