هایفو تراپی چیست؟
در روش های درمانی جدید انرژی بالای امواج اولترا سوند بین فاصله 1.5 ، 3 و 4.5 میلیمتری به عمق پوست فرستاده و در این قسمت از پوست که لایه smas نامیده می شود گرمای تمرکز یافته باعث اثر جمع شدگی فوری که معادل با لیفت جراحی است اتفاق می افتد و نتیجه محکم شدن بافت است. این اثر بعد از انجام فورا احساس خواهد شد و هایفو تراپی 6-9 هفته بعد می تواند تکرار شود. زمان انجام بین 60 تا 75 دقیقه است. هایفو تراپی برای افتادگی غبغب، سینه، خطوط دور چشم، بالا بردن ابرو و سفت شدن پوست در جاهایی از بدن که دچار شلی و افتادگی است می توان انجام داد. دستگاه منحصر به فرد هایفودر مطب کامیله مدل 4d است که شدت بالاتری از انرژی را با فرکانسی کنترل شده به اعماق پوست می فرستد و رضایت بالا و اثر پذیری فوق العاده تری را برای مراجعه کننده عزیز نسبت به هایفو مراکز دیگری به همراه دارد.
 
 
هايفو دراكثر مواقع انجام هايفو جهت ليفت صورت باعث روشن تر شدن پوست می شود.
امواج متمرکز شده فراصوت با شدت بالا یا همان هایفوتراپی یکی از درمان های زیبایی برای پوست می باشد که باعث سفت شدن آن و از بین بردن چین و چروک ها می شود. در واقع این روش جایگزینی برای لیفت صورت می باشد که درد ندارد و در این روش از انرژی فراصوت استفاده می کنند تا تولید کلاژن پوست را بالا ببرند و در نتیجه پوست سفت تری را برای شما ايجاد كنند.
تاكنون دلايل مشخصی برای اثر روشن كنندگی هايفو پيدا نشده ولی احتمال آن ميرود كه ازبين رفتن لايه های شاخی و مرده روی پوست و همچنين مصرف ژل مرطوب كننده و التيام دهنده ميتواند دليلی برای اين خاصيت باشد.