عصاره کاکتوس (Cactus Extract):

سبب کاهش التهابات پوست ناشی از تابش های UVA و همچنین التیام و تسکین عوارض پوستی ایجاد شده در اثر تابش های فرابنفش نور خورشید بویژه در پوست های خشک و حساس می گردد.

حفظ و تامین رطوبت مورد نیاز پوست و آبرسانی موثر و طولانی مدت آن از مهم ترین ویژگی های این ماده طبیعی می باشد.

ویتامین E و پانتنول:

از ویتامین E جهت مقابله با تشکیل و خنثی سازی عملکرد رادیکال های آزاد که سبب ایجاد چین و چروک های سطحی در پوست می شوند، استفاده می گردد.پانتنول به عنوان پیش ساز ویتامین B5 می باشد و سبب حفظ رطوبت، بهبود الاستیسیته ، افزایش پوسته ریزی طبیعی پوست و ترمیم انواع متعددی از التهابات پوستی می گردد.

Superphyco D:

حاوی عصاره Fucus Vesiculosus بوده و با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی قوی،  سبب جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد، خنثی سازی و ممانعت از بروز اثرات مخرب آن ها گردیده و با تحریک سنتز کلاژن و تقویت ساختار غشای سلولی، به استحکام سد دفاعی پوست و تبع آن جلوگیری از تشکیل خطوطو چروک های پوستی کمک می نماید.

Aquaphycol LD:

عصاره جلبک دریایی قهوه ای Laminaria Digitata بوده که علاوه بر دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی، خنثی سازی رادیکال های آزاد و درنتیجه پیشگیری از ایجادچین و چروک، سبب ترمیم سلول های تخریب شده، تجدید ساختار سلولی و جوانسازی پوست می گردد. این ترکیب را جذب چربی اضافی پوست دارای اثر آنتی آکنه نیز می باشد.

آسکوربیل گلوکوزاید (Ascorbyl Glucoside):

با کاهش سنتز ملانین در سلول های ملانوسیت و نیز کاهش مقادیر ملانین از پیش سنتز شده در این سلول ها از پیگمنتاسیونو ظهور لک های تیره در پوست جلوگیری می کند. همچنین با تسریع فرآیندسنتز کلاژن توسط سلول های فیبروبلاست سبب کاهش چین و چروک، افزایش انعطاف پذیری، نرمی و تقویت سد دفاعی طبیعی پوست شده و ظاهریجوان و شاداب به پوست می بخشد. این ترکیب با از بین بردن رادیکال های آزاد ناشی از تابش نور خورشید، از ایجاد قرمزی و التهاب در پوست جلوگیری به عمل می آورد.

کلاژن دریایی (Marine Collagen):

 علاوه بر تقویت و افزایش استحکام وکاهش عمق چین و چروک های پوستی سبب تأمین رطوبت مورد نیاز لایه شاخی پوست و افزایش الاستیسیته و طراوت آن می گردد.

اکتوین (Ectoin):

یک ماده طبیعی محافظ کننده سلول های پوست در برابر عوامل مخرب و استرس های محیطی مانند آفتاب سوختگی، آلودگی ها، ترکیبات آلرژی زا و تابش های نور خورشید می باشد. این ماده با حفاظت از سلول های موجود در اپیدرم، که عامل اصلی در سیستم ایمنی طبیعی پوست می باشد، سبب تقویت سد دفاعی طبیعی پوست شده و به ترمیم آسیب های ناشی از تابش های فرابنفش خورشید کمک شایانی می نماید. این ماده همچنین با اتصال با مولکول های آب و جلوگیری از حذف رطوبت طبیعی پوست سبب افزایش نرمی و لطافت آن می شود.

سدیم آسکوربیل فسفات (Sodium Ascorbyl Phosphate):

علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی و خنثی سازی رادیکال های آزاد، با مهار پیگمنتاسیون ناشی از افزایش سن، سبب روشن شدن مؤثر پوست ونیز کاهش اثر عوامل نامطلوبجوی بر روی آن می گردد.

ژل آلوئه ورا (Aloe Vera Gel):

با برخورداری از خواص مرطوب کنندگی، نرم کنندگی، ضد میکروبی و خنک کنندگی سبب افزایش نرمی و لطافت و کاهش التهابات و قرمزی پوست گردیده و فرآیند ترمیم پوست های خشک و آسیب دیده را تسریع می کند.

 

 

 

گلیسریل آسکوربات (Glyceryl Ascorbate):

از مشتقات فعال و پایدار ویتامین C می باشد که با کاهش تولید ملانین و لک های پوستی ناشی از آن، خواص روشن کنندگی خود را اعمال می نماید.این مشتق علاوه بر دارا بودن خواص مرطوب کنندگی، با تسریع فرآیند سنتز کلاژن سبب کاهش چین و چروک، افزایش انعطاف پذیری، نرمی و تقویت سد دفاعی طبیعی پوست شده و ظاهری جوان و شاداب به پوست می بخشد.

Juvenessenc:

با سم زداییو فعال سازی مجدد متابولیسم سلول های فرسوده، افزایش فعالیت میتوکندریها و ریبوزم های سلولی و تسریع سنتز پروتئین در آن ها، سبب بهبود قوام و استحکام پوست گردیده و با برخورداری از خاصیت ضدچروک سبب ایجاد ظاهری جوان، شاداب و زیبا در پوست می گردد.

پالمیتویل الیگوپپتید (Palmitoyl Oligopeptide):

با تیکه بر ساختار منحصر به فرد خود که از پیش سازهای اصلی الاستین می باشد، به شکل بارزیسبب افزایش استحکام و ثبات ساختار پوست گردیده و با تقویت الاستیسیته و سد دفاعی طبیعی پوست، انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد.

Sea Shine:

حاوی  عصاره خزه دریایی ( Algae Extract) بوده و دارای اثرات بازدارندگی بر فعالیت آنزیم های مؤثر در فرآیند تولید ملانین می باشد و با کاهش سنتز ملانین در سلول های  ملانوسیت و جلوگیری از انتقال ملانوزوم ها از سلول های ملانوسیت به کراتینوسیت ها سبب جلوگیری از تولید و نیز کاهش لک های پوستی ناشی از هایپرپیگمنتاسیون گردیده و در افزایش یکنواختی و شفافیت پوست تأثیر بسزایی دارد.

اوره (Urea):

در ساختار طبیعی پوست و به عنوان یکی از سه عوامل اصلی مرطوب کننده پوست (NMF) می باشد. این ماده بسیار آبدوست (Hydrophilic) بوده و سبب حفظ آب بین سلول های پوستی می گردد.

عصاره گل مینای چمنی (Bellis Perennis Extract):

عصاره گل این گیاه با خاصیت آنتی اکسیدانی خود موجب بازداری فرآیندهای اکسیداسیون در ملانوسیت گردیده و بدین طریق سبب کاهش سنتز ملانین می شود. مواد مؤثر موجود در این عصاره با اثر بر روی پروتئین اندوتلین که از سنتز ملانین جلوگیری می کند و موجب بازدارندگی ترشح آنزیمتیروزینار نیز می شود، کاهش تعداد لکه های ایجاد شده و نیز کاهش رنگ آن ها را سبب می گردد.

رتینیل پالمیتات (Retinyl Palmitate):

عوارض پوستی همچون التهاب، قرمزی، پوسته ریزی را به میزان قابل توجهی کاهش داده و سبب تحریک سنتز کلاژن و الاستین در عمق اپیدرم شده و به حفظ الاستیسیته و رطوبت پوست کمک شایانی می نماید. این ویتامین با تحریک فرآیند بازسازی پوستیعلاوه بر از بین بردن چروک های سطحی سبب محو تدریجی و مؤثر چروک های عمیق نیز می گردد.

سدیم هیالورونات (Sodium Hyaluronate):

نمک اسید هیالورونیک می باشد که به مقدارفراوان در ماتریکس بین سلولی های پوست سالم موجود می باشد و با پر نمودن فواصل بین سلولی و خفظ آب موجود در این مکان ها سبب افزایش رطوبت و انعطاف پذیری پوست می گردد.

روغن دانه انگور (Grape Seed Oil):

سرشار از آنتی اکسیدان بوده و علاوه بر تنظیم رطوبت پوست، افزایش استحکام غشاء سلول و درنتیجه حفظ ساختار طبیعی سلول های بافت پوششی (Epithelium) و سلول های عصبی سبب نثی ساز عملکرد رادیکال های آزاد گردیده و خواص ضدچروک خود را اعمال می کند.

سدیم PCA (Sodium PCA):

نمک سدیم Pyroglutamic Acid از اسیدآمینه های طبیعی موجود در بسیاری از پروتئین هایبدن می باشد که با دارا بودن قدرت جذب و نفوذپذیری بالا، به عنوان یکی از عوامل طبیعی مرطوب کننده پوست (NMF) محسوب گردیده و با نگهداری رطوبت موجود در لایه شاخی و کاهش سرعت تبخیر آب سبب بهبود ساختار پوست و افزایش نرمی و لطافت آن می شود.

گلیسیرین (Glycerin):

مرطوب کننده سازگار با پوست می باشد که با جذب آب بر روی پوست اثر خود را اعمال نموده و سبب افزایش لطافت و نرمی آن می گردد. این ماده با ایجاد توازن در میزان آب موجمود در ماتریکس بین سلولی موجب پایداری ساختار پوست شده و بهبود عملکردسایر چربی های مفید کوجود در آن را نیز سبب می شود.