Oligogeline:

حاوی عصاره خزه ایرلندی (Carrageenan Extract) بوده و با دارا بودن عناصر معدنی از قبیل روی، مس، منگز، آهن و مقادیربالای کلسیم از طریق سنتز پروتئین ها سبب محافظت از اجزایسلولی در برابر آسیب ها و استرس های محیطی و حفظ رطوبت پوست گردیده و ز تبخیر نامحسوس آب پوست (TEWL) ممانعت به عمل می آورد.

شی باتر (Shea Butter):

دارای خواص منحصر به فرد التیام دهندگی و تقویت کنندگی پوست بوده و علاوه بر حفاظت از پوست های خشک و آسیب دیده، سبب بهبود ساختار آن می گردد. این ماده به راحتی توسط پوست جذب می شود و بدون مسدود نمودن منافذ پوستی سبب نرم شدن سریع پوست می گردد.

روغن جوجوبا (Jojoba Oil):

با دارا بودم ساختاری مشابه با سبوم پوست انسان و سازگاری مناسب آن، دارای قابلیت پخشو جذب مناسب بر پوست بوده و با داشتن اثرات مرطوب کنندگی و نرم کنندگی سبب از بین رفتن خشکی و خارش پوست و افزایش الاستیسیته و انعطاف پذیری بافت های پوست می گردد.

پروتئین سویا (Soy Protein):

 نرم کننده ای فاقد هر گونه اثر حساسیت زا می باشد و به همراه سایر مواد مرطوب کننده و نرم کننده موجود در خود علاوه بر تقویت و بهبود ساختار غشای سلول های پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست، با حفظ رطوبت و جلوگیری از حذف آب، سبب افزایش رطوبت نرمی پوست می شود.

روغن بادام شیرین (Sweet Almond Oil):

دارای خواص نرم کنندگی، التیام دهندگی و قدرت نفوذ بالا در پوست می باشد و جلوگیری از دفع آب پوست سبب حفظ رطوبت آن می گردد.

اسکالن (Squalane):

ترکیبی مشابه چربی غدد سباسه پوست داشته که از روغن زیتون بدست می آید و به عنوان یک نرم کننده خوب سبب جلوگیری از دفع آب از سطح، بهبود ساختار پوست و افزایش رطوبت و انعطاف پذیری آن می گردد.

اسید هیالورونیک هیدرولیز شده (Hydrolyzed Hyaluronic Acid):

این ماده خاص به مقدار فراوان در ماتریکس بین سلولی موجود می باشد و با پر نمودن فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در این مکان ها، از پوست مراقبت کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می نماید و همچنین با کمک به حفظ رطوبت پوست سبب افزایش نرمی و بهبود انعطاف پذیری آن نیز می شود.

ویتامین F (Vitammin F):

حاوی عصاره پلانکتون می باشد و با دارا بودن قابلیت اکسیژن رسانی، سبب افزایش امکان تنفس سلولی، پالایش و تعادل سازی پوست گردیده و از این طریق سبب رفع چین و چروک ایجاد شده ناشی از استرسی می گردد. این ترکیب همچنین به عنوان یک مرطوب کننده کارآمد، سبب تأمین رطوبت مورد نیاز پوست و افزایش طراوات و شادابی آن نیز می گردد.

Bioplasma:

حاوی عصاره پلانکتون می باشد و با دارا بودن قابلیت اکسیژن رسانی، سبب افزایش امکان تنفس سلولی، پالایش و تعادل سازی پوست گردیده و از این طریق سبب رفع چین و چروک ایجاد شده ناشی از استرس می گردد. این ترکیب همچنین به عنوان یک مرطوب کننده کارآمده، سبب تأمین رطوبت  مورد نیاز پوست و افزایش طراوت و شادابی آن نیز می گردد.

کاپریلویل سالیسیلیک اسید (Capry Salicylic Acid):

مشتقی نوین از اسید سالیسیلیک می باشد که با داشتن ماهیت چربی پوست و نفوذ آهسته آن در پوست نسبت به اسید سالیسیلیک بسیار کار آمدتر و موثرتر می باشد. این ترکیب با داشتن خاصیت کراتولیتیک یک لایه بردار قوی بوده و سبب بهبود ساختار پوست و کاهش لک های پیگمنتاسیونی شده و دارای خواص ضدالتهابی، آنتی میکروبیال و non-comedogenic نیز می باشد.

سپی کنترل A5 (Sepicontrol A5):

با ساختار طبیعی پوست کاملا سازگار بوده و سبب تنظیم ترشح چربی پوست، جلوگیری از ایجاد اسیدهای چرب آزاد و همچین کاهش التهابات پوستی گردیده و با جلوگیری از تکثیر باکتری ها و رشد میکروارگانیسم ها در پیشگیری و کاهش جوش های پوستی بسار مفید می باشد.

اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid):

این ماده خاص به مقدار فراوان در ماتریکس بین سلولی پوست سالم موجود می باشد و با پر نمودن فواصل بین سلولی و حفظ آب موجود در این مکان ها از پوست مراقبت کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می نماید و همچنین با کمک به حفظ رطوبت پوست سبب افزایش نرمی و بهبود انعطاف پذیری آن نیز می شود.

عصاره خزه دریایی (Algae Extract):

با تأمین رطوبت و مواد مغذی پوست، سبب نرمی، لطافت و شادابی پوست می شود. این عصاره دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و آنتی میکروبیال بوده و سبب تقویت واستحکام ساختار پوست می گردد.

سیلک پروتئین (Silk Protein):

این پروتئین طبیعی که از پیله کرم ابریشم بدست می آید با توجه به وزن مولکولی مناسب که ترکیب خاص خود با ایجاد یک لایه پوششی بر روی پوست سبب حفظ ساختار طبیعی و رطوبت آن می گردد.

 

 

روغن جوانه گندم (Wheat Germ Oil):

این روغن منبعی سرشار از ویتامین های E و A بوده که علاوه بر از بین بردن رادیکال های آزاد به عنوان یکی از عوامل تخریب سلول های پوست سبب سنتز کلاژن و الاستین شده و به حفظ طراوت و شادابی پوست کمک شایانی می نماید.

لوپئول (Lupin Extract):

در عصاره دانه گیاه Lupinus Albus موجود بوده و نقش آنتی اکسیدانی خود را توسط بازسازی آنزیم های موجود در پوست ایفا می کند. این ماده با تسریع طبیعی سنتز کلاژن در پوست، به حفظ استحکام و افزایش انعطاف پذیری آن کمک شایانی می نماید.

 Crithmum Maritimum Callus Culture Filtrate:

به عنوان سلول بنیادی گیاهی، با دارا بودن اثراتروشن کنندگی و ضدپیری، سبب خنثی سازی رادیکال های آزاد ناشی از تابش نور خورشید و درنتیجه جلوگیری از فرآیند ملانوژنز، کاهش رنگ و کوچک تر شدن لک های پوستی گردیده و علاوه بر دارا بودن اثرات التیام بخشی، در تسریع فرآیند تجدید ساختار سلولی پوست تأثیر بسزایی دارد.

عصاره هاماملیس (Hamamelis Extract):

با دارابودن خواص انتی باکتریال و باکتریو استاتیک خود به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی سبب مقابله با تشکیل رادیکال های ازاد گردیده و با اتکا به خواص ضدالتهابی و با افزایش جریان خون مویرگی سبب التیام و تسکین التهابات و رفع خارش پوست می گردد.

بیزابولول (Bisabolol):

با اتکا به خواص ضدالتهابی خود سبب التیام پوست های حساس شده و با جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها و به کمک بالای پانتنول موجود در ساختار خود سبب ترمیم سریعتر صدمات پوستی می شود.

سولفات مس (copper sulfate):

با جلوگیری از رشد میکروار ارگانیسم ها به بهبود زخم ها و التهابات پوستی کمک نموده و با تسریع فرآیند تجدید ساختار سلولی، سبب جایگزینی سلول های جدید به جای سلول های فرسوده می گردد.

آلانتوئین (Allantoin):

علاوه بر دارا بودن خاصیت ضدالتهابی که در التیام و کاهش سوزش، التهاب و حساسیت های پوستی بسار مؤثر می باشد، با افزایش مقادیر آب خارج سلولی، سبب افزایش نرمی و رطوبت پوست شده و به افزایش پوسته ریزی و تجدید ساختار سلولی کمک شایانی می نماید.