گلوکونات روی (Zinc Gluconate):

از ایجاد لک های ناشی از ارگی عروق خونی در زیر پوست جلوگیری کرده و با کمک به عملکرد اسیدهای چرب مورد نیاز پوست موجب بازسازی و ترمیم سریع تر آن می گردد. این ماده همچنین با عملکرد جلوگیری از اتصال ترکیبات آلرژی زا به سلول های مخاطی پوست، سبب کاهش حساسیت های پوستی نیز می گردد.

عصاره بابونه (Chamomile Extract):

دارای خواص ضدالتهابی بوده و در کاهش اریتم و تسریع بهبود التهابات ایجاد شده در پوست و غشاء مخاطی کاربرد فراوان دارد. این عصاره با دارا بودن اثرات خنثی کنندکی رادیکال های آزاد توسط فلاونوئیدها و جلوگیری از سنتز رادیکال های سوپر اکسدی، خواص ضدالتهابی منحصر به فرد خود را اعمال می نماید.

عصاره میموزا (Mimosa Extract):

دارای خواص باکتریو استاتیک می باشد و با بهبود گردش خون، تسهیل تقسمیات سلولی و تقویت مویرگ های خونی سبب بازسازی سریع تر پوست گردیده و به کمک تانن ها و فلاونوئیدهای موجود در ساختار خود از ایجاد آلرژی جلوگیری می نماید و موجب تحریک فرآیند تجدید ساختار سلول های پوست می شود.

عصاره جینکگوبیلوبا (Ginkgo Biloba Extract):

با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی قوی سبب خنثی سازی رادیکال های آزاد و جلوگیری از چین و چروک های پوستی گردیده و به کمک خواص احیاکنندگی خود سبب حفظ نرمی، لطافت و افزایش درخشندگی پوست می شود.

بیوتین (Biotin):

این ویتامین با سنتز اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه ضروری و تولید پروتئین هایی مانند کراتین، علاوه بر تقویت ساختار پوست و کاهش چین و چروک های ان، سبب تقویت و تحریک رشد ناخن شده و با افزایش ضخامت ناخن از نازک شدن، سستی و شکنندگی ایجاد شده جلوگیری می نماید.

عصاره جلبک دریایی ( Seaweed Extract):

دارای خواص ضدمیکروبی و متشکل از درصد بالایی از انواع نمک های معدنی، اسدهای آمینه، لیپیدها و ویتامین ها با دارا بودن جذب پوستی بالا، می باشد. این عصاره با تأمین رطوبت و مواد مغذی پوست، سببایجاد نرمی، لطافت و شادابی پوست می گردد.

کافئین (Caffeine):

به عنوان یک عامل محرک، جریان خون موضعی را تشدید کرده و با دارا بودن خاصیت آنژیوژنز، عروق مویرگی بیشتری را در پوست ایجاد می نماید که موجب تسریعگردش خون و انتقال تجمع مایعات در زیر پوست گردیده و به ترمیم و بازسازی پوست کمک می نماید.

 

 

روغن آووکادو (Avocado Oil):

از جذب پویتی بسیار خوبی برخوردار بوده و اسید پالمیتولنیک موجود در آن علاوه بر جلوگیریاز ایجاد اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز نور آفتاب، سبب حفظ رطوبت، نرمی، لطافت و شادابی پوست های حساس می گردد و در تقویت بافت پوست، افزایش تولید سلول های جدید، حفظ جوانی و طراوات پوست، تسکین و التیام آن تأثیر بسزایی دارد.

عصاره آرنیکا (Arnica Extract):

غنی از اسیدهای چرب بوده و علاوه بر دارا بودن خواص ضدباکتری، ضدقارچ و همچنین خواص آنتی اکسدانی منحصر به فرد، با افزایش جریان خون مویرگی، تقویت مویرگ های خونی سبب بازسازی و ترمی ساختار پوست اطراف چشم و رفع تیرگی آن می گردد.

Biophytex:

ترکیبی از نوعی مخمر و عصاره گیاهان Butcher`s Broom، Hydrocotyle، کالاندولا و ریشه شیرین بیان می باشد که با استحکام بخشیدن به عروق خونی، کاهش نفوذپذیری مویرگ ها و افزایش مقاومت آن ها، میکروسیرکولاسیون را افزایش داده و در نتیجه با التیام لک های قرمز و کاهش التهابات رگ های زیر پوستی (Spider Veins) تیرگی زیر چشم را بهبود می بخشد. این ترکیب سرشار از Saponoside ها و فلاونونیدها می باشد که با محافظت از مویرگ ها موجب تقویت خاصیت ارتجاعی ان ها شده و علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، سالم و شاداب در پوست موجب التیام بخشی و بازگشت لطافت به پوست دور چشم ها می گردد.

آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات (Vitamin C Pectinate):

مشتقی از ویتامین C می باشد که با مهار آنزیم تیروزیناز در فرآیند ملانوژنز سبب کاهش تولید ملانین و لک های پوستی ناشی از آن شده و با اعمال خاصیت آنتی اکسدانی و از بین بردن رادیکال های آزاد ناشی از تابش های نور خورشید سببتقویت غشای سلولی و به تعویق انداختن فرآیند پیری پوست می شود.

درماکسیل (Dermaxyl):

ترکیبی از سرامید، پپتیدهای طبیعی و استرول گیاهی می باشد که با افزایش استحکام سد چربی و خفظ رطوبت مورد نیاز پوست و تقویت سنتز رشته های کلاژن و الاستین سبب رفع چین و چروک، بازسازی و تجدید ساختار سد دفاعی پوست و ترمیم آسیب های پوستی ناشی از افزایش سن می گردد.

عصاره مخمر (Yeast Extract):

سرشار از کربوهیدرات ها، لیپیدها و ویتامین ها بوده و با تسریع سنتز کلاژن، در کاهش چین و چروک ها و افزایش استحکام ساختارپوست بسیار مفید می باشد. این عصاره با افزایش اتصالات بین درم و اپیدرم سبب افزایش قوام پوست گردید و به تأمین رطوبت مورد نیاز آن کمک شایانی می نماید.