طب سوزنی یکی از قدیمی ترین روشهای طب سنتی چین است که به حدود 2000 سال پیش بر می گردد. در حال حاضر بالغ بر 100 بیماری توسط طب سوزنی قابل درمان و تایید شده توسط سازمان جهانی بهداشت است. 

اثرات طب سوزنی: 
طب سوزنی و طب سوزنی الکتریکی
ذهنی احساسی 
بیماری های تنفسی 
اختلالات گوارشی 
اختلالات استخوانی 
اختلالات مغزی
کاهش عوارض شیمی درمانی 
آلرژی 
مشکلات فشار خون 
ناباروری
مشکلات جنسی 
آسم و مشکلات تنفسی 
ارتریت روماتوئید 
  


طب سوزنی شکمی:
تمام مشکلات مربوط با ارگان های بدن را در این سبک طب سوزنی قابل درمان است از قبیل مشکلات استخوانی و کاهش درد.  
 
اوریکولوتراپی / طب سوزنی گوش:
یکی از سبک های طب سوزنی است که در این روش گوش میکروسیستم بدن انسان است و در آن تمامی نقاط مربوط به سایر ارگان ها و اعضای بدن مشخص است.  
در اوریکولوتراپی تنها زمانی نشانه ای در گوش ظاهر می شود  که یکی از ارگان های بدن و یا اعضا مشکلی داشته باشد و  بیماری وجود داشته باشد در غیر این صورت ظاهر گوش  شکلی طبیعی و بدون هیچ علامتی دارد.  نقطه ضد التهاب در گوش می توان آلرژی و مشکلات عصبی  را درمان کرد.  از طریق  یکی از نقاط خارجی گوش برای درمان اختلالات جنسی، عفونت ادراری و مشکلاتی از قبیل سکسکه استفاده می شود. آلرژی، آرتروز، ورم لوزه، ضد التهاب، سیستم استخوانی.  مشکلات قسمت پایینی بدن پا، کمردرد، اسپاسم، سیاتیک، درد مزمن کمر، درد قفسه سینه، گردن درد  و سایر مشکلات. مشکلات ذهنی و مغزی، اختلالات صورت، مشکلات چشمی، درد فک، مشکلات دندان، گوش درد.
کنترل اشتها، تنظیم سوخت و ساز بدن، غدد. سردرد، اختلالات هورمونی.  شانه یه زده، تنیس لایو، درد دست و انگشتان، مچ درد، سندروم تونل کارپال.
مشکلاتی از قبیل زانو درد، درد لگن و ... ارگان های داخلی: کیسه صفرا، پانکراس، کلیه، مثانه، معده، طحال، کبد، قلب، ریه و.... اختلالات عصبی، گردش خون، مشکلات شنوایی. 

طب سوزنی اسکالپ:
یکی از روش های طب سوزنی است که تمام نقاط  بروی سر قرار دارد.  بیشترین استفاده از طب سوزنی سر برای مشکلات سکته، جراحی مغز و ... است.  مشکلاتی دیگر ازقبیل پارکینسون. ام اس، مینی، استرس، بیش فعالیت، سندروم پای بی قرار، اختلالات گفتاری، خیال پردازی، وسواس فکری و ...