با کمک فیلر چه تغییراتی می‌توان در لب‌ها ایجاد کرد؟
با استفاده از روش مناسب تزریق فیلر و البته فیلر مناسب می‌توان شکل لب‌ها را مشخص‌تر کرد و به آن ها حجم داد. به عبارت دیگر افرادی که حدود لب‌هایشان مشخص نیست یا حجم لب آنها کم است، می‌توانند با تزریق فیلر ظاهر لب‌های خود را بهتر کنند. در ضمن با تزریق فیلر می‌توان خطوط اطراف لب به ویژه خطوط اطراف لب فوقانی را که در اثر افزایش سن ایجاد می‌شوند، از بین برد.

در مورد تزریق فیلر در لب ها چه نکاتی را باید بدانیم؟
اگر می خواهید با تزریق فیلر لب‌های خود را زیباتر کنید، به نکات زیر توجه داشته باشید:

با تزریق فیلر توسط متخصص پوست می‌توان به لب‌ها حجم داد یا حدود آنها را مشخص کرد، اما نمی‌توان شکل لب را عوض کرد. بنابراین از پزشک خود نخواهید شکل جدیدی به لب‌های شما بدهد.
برای آن که حدود لب مشخص شود؛ فیلر در محلی تزریق می‌شود که پوست صورتی لب به پوست معمولی صورت می‌رسد. به این محل لبه «ورمیلیون» می‌گویند و برای این که حجم لب بیشتر شود، فیلر به داخل جسم لب تزریق می‌شود. معمولا هر دو تزریق با هم انجام می‌شود تا لب شکل مطلوب‌تری پیدا کند.
افرادی که لب‌های بسیار نازک دارند، بهتر است فیلر تزریق نکنند، چرا که ممکن است به سبب تزریق لب‌ها به سمت جلو برجستگی پیدا کنند و حالتی شبیه به منقار اردک ایجاد شود.
از نظر زیبایی ارتفاع لب فوقانی از روبرو باید مختصری بیش از نصف ارتفاع لب تحتانی باشد.

 

 

 

 

تزریق فیلر در لب چه تغییراتی ایجاد می کند؟
بعد از تزریق فیلر در لبه لب حدود لب مشخص‌تر می‌شود و و لب مختصری به سمت خارج برمی‌گردد که این امر خود به تنهایی منجر به جوانسازی صورت می‌شود. تزریق فیلر به داخل جسم لب سبب حجیم شدن لب می‌شود و بلافاصله بعد از تزریق می‌‎توانید تاثیر آن را ببینید.


بعد از تزریق فیلر خط خنده باید چه مراقبت‌هایی را انجام داد؟
بعد از تزریق فیلر می‌توانید برای کاهش تورم از بسته یخ استفاده کنید. بدون آن که فشار روی محل تزریق بیاورید هر 1 تا 2 ساعت برای 1 تا 3 روز یخ را روی محل بگذارید تا از مقدار تورم کم شود. از فعالیت‌هایی که سبب برافروختگی صورت می‌شود و نیز از تماس با گرما خودداری کنید تا زمانی که تورم محل از بین برود. اگر احساس ناراحتی دارید، استامینوفن مصرف کنید. سعی کنید شب و در موقع خواب سرتان بالاتر از معمول باشد، به شکم نخوابید، روی محل تزریق فشار نیاورید و آن را ماساژ ندهید. دو هفته بعد برای ترمیم به پزشک خود مراجعه کنید. نگران نباشید، فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک معمولا عوارض دراز مدتی ندارند و بی‌خطر هستند.