یکی از جدیدترین ترفندها در افزایش زیبایی چشم ها، اکستنشن مژه است. با استفاده از این مژه های نیمه دائم می توان مژه ها را پرتر و بلند تر نشان داد. در این مقاله همه چیز در مورد اکستنشن مژه توضیح داده شده است. با ما همراه باشید.

اگر می خواهید مژه هایتان طبیعی به نظر برسد توصیه می شود از مژه های هم اندازه و هم ضخامت مژه های خود استفاده کنید. علاوه براین استفاده از مژه های بلندتر در انتهای چشم و مژه های کوتاه تر در ابتدای چشم باعث می شود مژه ها زیباتر به نظر برسند. اکستنشن مژه معمولا بین ۲ تا ۶ هفته دوام می آورد. لازم است برای پر کردن جای مژه های ریخته شده به طور متوسط ماهی دو بار به آرایشگر مراجعه کنید.

تا پر شدن تمام مژه ها. لازم است هر چندوقت یکبار آنها را با استفاده از شانه مخصوص مرتب کرد تا به هم نچسبند. بعد از گذاشتن تمام مژه ها در صورت لزوم آرایشگر کمی آنها را فر می کند تا ظاهرشان طبیعی تر شود. کل این کار بین ۴۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد. البته اگر مژه های بیشتری بخواهید ممکن است تا ۲ ساعت هم طول بکشد.

 

 

دوام اکستنشن مژه بسیار طولانی تر از مژه مصنوعی است اما درعین حال احتیاج به مراقبت بیشتر و ترمیم مداوم دارد. این مژه ها هنگام خواب، دوش گرفتن، ورزش کردن و شنا کردن خراب نمی شوند.

همچنین نوع چسبی که در اکستنشن به کار می رود متفاوت است و مهم ترین تفاوت اینکه اکستنشن بسیار طبیعی تر از مژه مصنوعی به نظر می رسد. مژه های مصنوعی را خود فرد می تواند در خانه نصب کند اما برای اکستنشن توصیه می شود حتما به یک فرد متخصص و ماهر مراجعه شود. بسیاری از افراد به اشتباه اکستنشن مژه را کاشت مژه می خوانند. در حالی که کاشت مژه مانند کاشت مو نوعی جراحی محسوب می شود. همچنین برخی ها فکر می کنند این روش به داشتن مژه های دائمی و مادام العمر کمک می کند، درحالی که فقط با کاشت مژه آن هم توسط یک تیم جراح می توان مژه های دائمی داشت آن هم نه در همه افراد.

چسب های غیر استاندارد و حاوی فرمالدئید ممکن است به چشم ها و پوست اطراف آن آسیب برسانند. استفاده بیش از حد از چسب، مژه ها را سنگین می کند و همین باعث می شود زودتر بریرند. علاوه براین احتمال حساسیت را نیز بیشتر می کند. بی دقتی در چسباندن مژه ها می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند. برای مثال ممکن است مژه های فرد به هم بچسبند. مژه ها با سرعت متفاوتی رشد می کنند.

چندین روز قبل از گذاشتن اکستنشن از ریمل ضد آب استفاده نکنید زیرا ممکن است مقداری از آن روی مژه ها باقی بماند و باعث شود چسب به خوبی روی مژه فیکس نشود.

اکستنشن ها را فر یا رنگ نکنید.