ابروها بی شک یکی از اجزا اصلی صورت می باشد که در حالت چهره تاثیر شگفت انگیزی دارد. شکل ابرو میتواند به ظاهر شما جلوه دهد و یا جلوه آن را از بین ببرد. طراحی و درست کردن ابروها دقیقا مثل انتخاب عینک بروی صورت میباشد که اگر ابروها به فرم صورت نخورند فرم صورت بهم خورده و شکل آن را را تغییر میدهند.

برداشتن ابروها به صورت روزانه برای افراد مختلف رضایت‌بخش است، باوجودی که افراد حرفه‌ای نسبت به آن هشدار می‌دهند. متخصصان درزمینهٔ ی ابرو می‌گویند بهترین گزینه برداشتن ابروها هر سه هفته یک‌بار است. با این روش موهایی که زمان‌های رشد متفاوتی دارند رشد خواهند کرد که سبب می‌شود موهای شما حتی بیشتر به نظر برسند

اگر موها از میان موچین شما لیز می‌خورند و یا برای نزدیک کردن دو سمت آن به هم تلاش زیادی می‌کنید، زمان آن رسیده است که پولی برای خرید یک موچین جدید بگذارید. موچین خود را کثیف داخل کیفتان قرار ندهید. آن‌ها را پس از هر بار استفاده باکمی الکل ایزوپروپیل تمیز کنید تا از تجمع باکتری روی موچین جلوگیری نمایید.

 

 

ابروهای قوس‌دار سبب می‌شود صورت شما حالتی به خود بگیرد که دائماً شگفت‌زده هستید. با نگاه کردن به بالاترین نقطه‌ی ابروی خود یک قوس طبیعی برای ابرویتان در نظر بگیرید، اغلب به فاصله‌ی دوسوم از بخش داخلی ابروها ( لازم نیست حتماً در مرکز ابروهای شما باشد ) زیر آن را تمیز کنید تا یک بالا رفتگی ایجاد نمایید. متخصصان پیشنهاد می‌دهند قبل از برداشتن ابروها ی خود از یک پودر ابرو برای تعیین شکل آن استفاده کنید تا به شما کمک کند بهتر متوجه شوید که چه‌کاری انجام می‌دهید. سپس موهای اطراف شکل را تمیز کنید، اما نه بیشتر از آن.

اگر در مورد ظاهر ابروهای خود مطمئن نیستید و یا مرتکب خطایی مانند زیاد برداشتن ابرو شده و می‌خواهید آن را ترمیم کنید به یک آرایشگاه بروید. حتی اگر تنها یک یا دو بار در سال نزد آرایشگر بروید، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا شکل طبیعی ابروهای خود را فهمیده و برای برداشتن ابرو در خانه نیز شما را راهنمایی کنند. ابروها قدرت این را دارند که توجه افراد را به چشم‌های شما جلب کرده، چشمانتان را نقطه‌ی کانونی صورتتان می‌کنند و می‌توانند موجب جلب‌توجه یا خلاف آن شوند.