بالا کشیدن ابرو ها

چه افرادی برای لیفتینگ ابرو یا بالا کشیدن ابرو مناسب می باشند ؟
عمل لیفتینگ ابرو نتایج بسیار مطلوبی برای بالا کشیدن ابروها و بهبود ظاهر ابروهای افتاده دارد و برای درمان و بالا بردن ابروهایی که خسته و اخمو به نظر می رسند ،مناسب است .عمل لیفت ابرو تاثیر خیلی زیادی در از بین بردن خطوط افقی چین و چروک روی پیشانی، لیفتینگ پیشانی، رفع شیار بین ابرو و بالای پلک و کشیدن ابرو را دارد. بیشتر متقاضیان انجام عمل لیفت ابرو بین ۴۰ تا ۶۰ سال سن دارند و این روش برای بر طرف کردن شیارها و چروک های عمیق بالای چشم و پیشانی نتیجه ی مطلوبی دارد .

فردمتقاضی برای انجام عمل لیفت ابرو باید آگاهی کامل در زمینه قابلیت ها و عدم قابلیت های این روش داشته باشد ،و سطح انتظار معقولی از نتیجه ی کار داشته باشد .افرادی کاندیدای مناسبی برای انجام عمل لیفتینگ ابرو و یا بالا کشیدن ابرو هستند ،که از سلامت کافی جسمانی برخوردار باشند .برای اشخاصی که پوست کلوئیدی دارندو یا زخم های کلوئیدی روی پوست خود دارند ،باید در انجام عمل لیفت ابرو احتیاط داشته باشند و حتما قبل از انجام این عمل با متخصص و پزشک حاذق در این زمینه مشورت داشته باشند و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد ،به این عمل زیبایی اقدام کنند .

عمل لیفتینگ ابرو برای کسانی هستند که به دنبال راه حلی برای بر طرف کردن شیارها و چروک های عمیق بالای چشم و پیشانی خود هستند ،گزینه ی مناسبی است .همچنین این روش برای افرادی که ابروهای آنها تازه شروع به افتادن کرده و یا افرادی که به دنبال یک لیفت ظریفی هستند ایده آل می باشدو به دلیل اینکه یک روش غیر تهاجمی است و نیازی به عمل جراحی نیست برای افرادی که تمایل به رفتن زیر تیغ را ندارند، گزینه ی مناسبی می باشد .

استفاده از بوتاکس برای بالا کشیدن ابرو
برای افرادی که تمایل به بالا کشیدن ابرو و رفع افتادگی ابرو را دارند ،به دنبال بهبود ظاهر کلی ابرو و رفع خط اخم با روش های سریع و آسان هستند ، انواع روش های تزریقی می تواندگزینه مناسبی باشد و برای کسانی که نیاز به تغییرات اندک دارند ،تزریق بوتاکس مناسب است. بوتاکس از طریق شل کردن عضلات اطراف چشم و پیشانی ،منجر به باز شدن خطوط روی پیشانی و رفع چین و چروک های ناشی از اخم روی پیشانی می شود و پوست را صاف می کند .

درواقع با شل شدن عضلات اطراف ابرو با تزریق بوتاکس ،پوست ظاهری شفاف تر ،شاداب تر و جوان تر خواهد داشت و ابروها بالا کشیده شده و چهره شما جذاب تر و جوان تر به نظر میرسد .امروزه تزریق بوتاکس پیشانی از محبوبیت زیادی برخوردار است .تزریق بوتاکس نیاز به عمل جراحی برای بالا کشیدن ابرو را به تاخیر می اندازد .و منجر به راحت شدن این عمل ها می شود.تزریق بوتاکس برای متوقف کردن خطوط دور چشم و خطوط بین ابروها هم خیلی مناسب است .