فیشیال پوست هر چند وقت یک بار باید انجام شود؟

بستگی به چند عامل دارد مانند:

نوع پوست‌تان: اگر پوستی چرب دارید که مستعد جوش و آکنه است، پس هر دو هفته یک بار نیاز به فیشیال پوست دارید (تا زمانی که مشکل پوستی‌تان کاهش بیابد). در صورتی که پوست‌تان ترکیبی از خشک و معمولی یا نرمال است، ماهی یک بار فیشیال پوست کافیست.

وضعیت پوست‌تان: اگر جوش سرسیاه دارید، آکنه یا لکه‌های تیره روی صورت خود دارید، این عوارض می‌توانند فواصل جلسات فیشیال پوست‌تان را مشخص کنند.

هدف‌تان از مراقبت از پوست: اگر می‌خواهید پوست‌تان همیشه زیبا و شاداب به نظر برسد، باید مراقبت خاص از پوست‌تان را هر چه زودتر شروع کنید. مراقبت‌های منظم و همیشگی از پوست برای حفظ سلامت و زیبایی آن لازم است.

هیدرودرمی یا آبرسانی پوست چیست؟

هیدرودرمی یا آبرسانی پوست یکی از روش‌های درمانی ویژه برای پوست است که توسط متخصص یا در سالن‌های حرفه‌ای و مجهز با دستگاه مخصوص انجام می‌شود. هیدرودرمی یکی از روش‌های تاثیرگذار برای پاک‌سازی و آب‌رسانی پوست است که مزایای متعددی دارد.
روش‌های درمانی و مراقبتی پوست این روزها تنوع زیادی دارند و هر کدام دارای خواص و فواید متعددی برای پوست هستند. این روش‌ها نقش موثری در زیباتر کردن پوست دارند و این کار را از طریق کاهش چین و چروک خطوط روی پوست، بهبود آکنه و جوانسازی پوست صورت انجام می‌دهند. یکی از جدیدترین روش‌های درمانی و مراقبتی غیرتهاجمی برای پوست، هیدرودرمی یا آبرسانی پوست است که ادعا می‌شود تاثیرگذارترین نوع فیشیال صورت است که یک نفر می‌تواند برای پوست صورت انجام دهد.

 

 

نواحی که هیدرودرمی روی آنها تاثیر بسزایی دارند به شرح زیر هستند:

چین و چروک و خطوط باریک روی پوست
لکه‌های تیره روی پوست
تغییر رنگ قسمت‌هایی از پوست
منافذ باز که با آلودگی‌ها مسدود شده‌اند
منافذی که بیش از اندازه باز هستند
 آکنه‌های شدید و زیاد
 پوست چرب
 خشکی، پوسته پوسته و ضخیم شدن پوست

دستگاه هیدرودرمی دارای یک سری مخصوص مارپیچی و مکنده است که آلودگی‌ها را از درون منافذ پوست بیرون می‌کشد و سرم‌های تقویتی و درمانی را وارد این منافذ می‌کند. این فرایند کاملا بدون درد است و نتایج آن هم بلافاصله بعد از اجرای هیدرودرمی و هم در طولانی مدت قابل مشاهده است. این روش برای همه افراد با همه انواع پوست انجام می‌شود و دوران استراحت و نقاهت هم ندارد.