مواد مغذی ناخن:

1.ماهی غذای پوست مو ناخن:

توصیه به خوردن ماهی بسیار جدی و مهم است. مواد مغذی که ماهی وارد بدن می‌کند بسیار مهم و زیاد است. ماهی حاوی مقادیر زیادی ویتامین B و D در انواع مختلف بوده و برای پوست مو و ناخن بسیار مفید است قرار دادن ماهی در رژیم غذایی باعث میشود ناخن های شما همیشه شفاف محکم و براق بماند.
 

2.برای تقویت ناخن ها شیر بخورید:


 شیر حاوی کلسیم و ویتامین دی به مقدار زیاد است .خوردن شیر باعث میشود کلسیم و ویتامین بدنتان تامین شده و البته ثابت شده است میزان کلسیم در بدن رابطه مستقیم با سلامت پوست مو و ناخن و استخوان ها دارد .اگر کلسیم بدنتان به میزان کافی باشد ناخنهای سالم و محکم و زیبایی خواهید داشت و دیگر نباید نگران خم شدن و شل شدن ناخن ها باشید کلسیم باعث جلوگیری از پوکی استخوان به خصوص در سنین میانسالی می شود. شیر حاوی مقادیر زیادی کلسیم بوده و حتماً باید در برنامه غذایی گنجانده شود ساختار ناخن به گونه‌ای است که کلسیم موجود در شیر باعث استحکام و تقویت آن می شود ویتامین دی موجود در شیر برای جلوگیری از سرطان و افسردگی و بیماری هایی مثل آلزایمر بسیار موثر بوده و از بروز آنها جلوگیری می کند.

3. ویتامین C:

برای تقویت ناخن ها می توانید از غذاهای استفاده کنید که حاوی مقادیر زیادی ویتامین سی است یا اینکه با تجویز پزشک از مکمل‌های ویتامین سی استفاده کنید لیمو گوجه فرنگی فلفل دلمه‌ای گوجه سبز توت فرنگی گرمک سیب زمینی جگر و سبزیجات و خیار و لوبیا سبز کاهو اسفناج گل‌کلم و حاوی مقادیر زیادی ویتامین سی هستند و شما می توانید به شکل های گوناگون به صورت خام یا در ترکیب با مواد غذایی تان آنها را مصرف کنید.

💜 اندک زمانی برای داشتن دستانی زیبا💜

 

مزایای مانیکور و پدیکور چیست؟
 ساده بگم که شما ماهی یکبار برای نظافت دست و پای خود تلاش می کنید مانیکور و پدیکور به زبان ساده همان نظافت است .اگر کاشت ناخن ندارید توصیه می کنم لااقل ماهی یک بار این لطف را در حق دست‌ها و پاهای تان انجام دهید.
 مانیکور :
دستانی زیبا و ناخن هایی مرتب💅
 با مانیکور گوشت های اضافه دور ناخن به طور کامل گرفته شده شیارهاو زردی های صدف ناخن توسط سوهان از بین می‌رود و توسط مواد مخصوص و پولیش براق می گردند جالب اینجاست که بدانید شما با مانیکور به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن خود نیز کمک می کنید و در نهایت ناخن‌هایی تمیز و فوق العاده زیبا خواهید داشت.
 پدیکور:
 پاهای زیبا و بدون خستگی و ترک👣
 با پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوستهای اضافی کف پا که باعث آزار بسیاری از خانم‌ها می‌شود گرفته خواهد شد و با این کار شما از ترک شدن پاشنه پا نیز جلوگیری خواهید کرد و در نهایت پاهای زیبا و تمیز و روحی آرام خواهید داشت امتحان کنید🤗
💜 باز هم تصمیم با شماست💜