چرا در ایام کرونا فرشهایتان را اعلاشویی و نانوشویی کنیم؟

ویروس کرونا

شیوع coronavirus 2019 یا COVID-19  که تأثیر قابل توجهی بر کل کره زمین داشته است. این یک بیماری بی رحم است که با سرعت بالایی رواج می یابد و حتی می تواند منجر به مرگ انسان شود.

چگونه میتوان جلوی شیوع و گسترش این بیماری را گرفت؟

سوال اصلی اینجاست که چگونه میتوان جلوی شیوع و گسترش این بیماری را گرفت؟ چه اقداماتی میتوانی برای مراقبت از خود و عزیزانمان انجام داد. تا این ویروس دور نگه داشت.

وقتی فرد آلوده سرفه می کند یا عطسه می کند، ممکن است آن شخص برخی قطرات آلوده را در هوا آزاد کند. یک فرد سالم متوسط ​​می تواند به سرعت آن قطره ها را در یک ثانیه از طریق بینی یا دهان خود استنشاق کند. علاوه بر این، در صورت وجود هر فرد غیر آلوده سالم، به هر شیء یا چیزهایی که این قطرات آلوده را لمس کند، زیرا ویروس ها فرو رفته اند، و بعد از آن، فرد سالم آلوده صورت، چشم، بینی یا گوش خود را لمس می کند. او همچنین می تواند این خطرناک را بگیرد.

 

به همین ترتیب، هر فرد آلوده ای که به خانه یا محل کار شما مراجعه می کند ممکن است این ویروس را در محیط شما پخش کند و می تواند شما و سایر اعضای محل را آلوده کند.

 

 

گاهی اوقات هنگامی که فرد آلوده به مکان شما مراجعه می کند، می تواند از بین برود یا سرفه کند و می تواند مایعات قطرات کوچک را روی فرشهای محل شما پخش کند. این میکروب ها می توانند برای ساعات کاری روی اشیاء مختلف و سطوح فرش زندگی کنند و می توانند این ویروس را در محل شما پخش کنند. مبلمان نیز یکی دیگر از اثاث در معرض آلودگی است. که میتوان از خدمات شستشوی مبل برای رفع آلودگی استفاده کرد. برای این منظور میتوانید در سایت های مربوط به خدمات خشکشویی مبلمان جستجو کرده و از خدمات قالیشویی آنلاین استفاده کنید.

 

مزایای قالیشویی با دستگاه تمام اتوماتیک

کارخانه های قالیشویی با به کارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک، صفر تا صد امر شستشوی فرش را با دستگاه و بدون دخالت انسان انجام می دهند. که این امر خود آلوده شدن فرش به ویروس ها و باکتری ها را به حداقل می رساند. همچنین تمامی فرش ها قبل از شستشو ضدعفونی می شوند. این امر حتی قبل از اپیدمی کرونا نیز انجام می شده است.

همچنین ادیب با به کار گیری نانوشویی و استفاده از شامپوهای نانو برای اولین بار در صنعت قالیشویی ، خدمات آنتی باکتریال و اعلاشویی را برای همشهریان عزیز فراهم آورده است.

تمامی فرشها به صورت لول و کاور شده و همراه با ضمانت نامه کتبی به دست مشتریان می رسند.

همچنین تمامی پرسنل این کارخانه مجهز به ماسک و دستکش های مورد تایید وزارت بهداشت می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ویژه قالیشویی مانند نانوشویی و اعلاشویی به سایت کارخانه قالیشویی ادیب مراجعه نمایید.