کلاس تئوری دوران بارداری
در جامعه کنونی و باتوجه به دسترسی مادران باردار به اطلاعات وسیع موجود در اینترنت ، گاها مادران گرامی دچار استرس و نگرانی میشوند.
ما با توجه به نیاز های روحی مادر و با استناد به مصوبات وزارت محترم بهداشت اطلاعات کافی و جامعی را در اختیار مادران عزیز قرار می دهیم .
هدف کلاس های دوران بارداری ،ارائه ی اطلاعات به مادران جهت کاهش استرس و سپری کردن بارداری و زایمان ایمن  و به جای گذاشتن خاطراتی خوش می باشد.
عناوین جلسات :تغییرات فیزیولوژیک بدن مادر و بهداشت عمومی در بارداری، اصول تغذیه در دوران بارداری، علایم هشدار و شکایات شایع در بارداری،برنامه ریزی برای زایمان و آشنایی با روش های کاهش درد،آشنایی با زایمان طبیعی و مراحل آن ،مراقبت های پس از زایمان ،اهمیت تغذیه با شیر مادر و اصول آن ،اصول مراقبت از نوزاد سالم 

کلاس های ورزشی و ورزش با توپ تولد
بارداری دوره ی بسیار مهمی از زندگی یک بانو محسوب میگردد. با انجام منظم ورزش های منظم کششی و تن آرامی بارداری عوارض این دوره از جمله سوزش سردل، مشکلات دفعی و یبوست ،ورم های دست و پا و کمردرد و... کاهش می یابد و زمان بهبودی پس از زایمان بهتر و سریع تر سپری می گردد.
با ورزش های منظم و مسنجم با توپ های تولد لگن مادر آماده ی زایمان طبیعی ایمن میشود. با انجام این ورزش ها در طول زایمان طبیعی ، پیشرفت زایمان بهتر و سریع تر انجام میگردد و ریسک مداخلات پزشکی را کاهش می دهد.

 


آکواژیمناستیک (ورزش در آب)
با ورزش منظم در آب ناراحتی ها و مشکلات بارداری از جمله کمردرد،گرفتگی اعصاب و عضلات کاهش می یابد و گردش خون بهبود پیداکرده و بدن آماده ی زایمانی ایمن می گردد.

جلسه ی پدران 
در جلسه ی پدران ،اطلاعات مورد نیاز جهت مراقبت های دوران بارداری و اطلاعات مورد نیاز جهت زایمان ایمن و سلامت و نگهداری از نوزاد تازه متولد شده به پدران گرامی ارائه می گردد.
 

جلسه مادربزرگ ها
در این کلاس مادربزرگ های گرامی اطلاعات مفید و به روز پزشکی جهت کمک به طی شدن دوران بارداری مادر و نگهداری از نوزاد را آموزش دیده و با باورهای غلط گذشته آشنا شده و اطلاعات جدید و صحیح علمی جایگزین آنها میگردد.

ماساژنوزاد
در تحقیقات علمی مکرر به اثر ماساژ نوزاد بر گردش خون و هوش و بهبود عملکرد بدنی وی و کاهش مشکلاتی مانند کولیک اشاره شده است . مادر آموزش دیده می تواند با انجام منظم ماساژ فرزند خود را از این نعمت بزرگ بهره مند سازد.

 برگزاری کلاس تربیت جنسی کودک 
مادران جوان به آموزش های تخصصی پیرامون شرایط و حریم خصوصی کودک خود از بدو تولد تا سنین مهم بزرگسالی نیاز دارند . مادران پس از گذراندن این کلاس می توانند بهترین شرایط را جهت  پرورش جسم و روح فرزند خود و ایمن ساختن محیط زندگی به جهت جلوگیری از موارد کودک آزاری اقدام نمایند .