رنگ های پاییزی را بیشتر بشناسیم

دوستای گلم سلام با ورود به فصل پاییز تصمیم گرفتم در مورد پالت رنگی فصل پاییز ۹۹ باهاتون صحبت کنم چون سوال های زیادی داشتید در خصوص اینکه در فصل پاییز ۹۹ چه رنگی بپوشم.

در پاییز ۹۹ چه رنگهایی بپوشیم؟

  1. شرابی

 پایه ثابت رنگ های پاییزی شرابی هست و ما همه ساله این رنگ رو در پاییز دیدیدم درسته که تناژهای مختلف از رنگ قرمز داریم اما موضوع مهمی که هست اینه که رنگ شرابی تو هر پارچه ای جذابیت خاص خودش رو داره  و مهم نیست که پارچه شما  نخی هستش یا  چرمی رنگ شرابی برای همه تناژهای رنگ پوست مناسب هست.

۲- قرمز نارنجی

یکی دیگه از رنگهای پاییزی قرمز نارنجی  هستش که بسیار شاد و زنده به نظر می رسه به خوبی با رنگهای شرابی و قهوه ای و طیف وسیعی از رنگ های پاییزی ست میشه از نظر روانشناسی لباس رنگ قرمز نارنجی شما را خلاق با اعتماد به نفس و شاد نشون میده. پوشیدن لباس های پاییزی با رنگ قرمز نارنجی برای جشن ها ، دورهمی ها ایده های فوق العاده است به خصوص اگر که زیر نور آفتاب باشه جذابیت فوق العاده ای دارد.

۳- زیتونی تیره

سبز زیتونی تیره یکی دیگه از رنگ های پاییزه که روی انواع پارچه از ابریشم تا چرم و نخ و بافت زیبا به نظر می‌آید . این رنگ از نظر روانشناسی لباس شما را بسیار شجاع و باوقار نشون میده پس حتماً در کمد لباستان ، لباسهایی به رنگ زیتونی تیره برای قرارهای کاری و موقعیت های خاصتون داشته باشید.

۴-سبز کمرنگ کدر

قطعا رنگ سبز کمرنگ کدر یکی از خاص ترین رنگ هایی هستش که تا به حال دیدیم.این رنگ سایه ای بین زرد و سبز روشن داره و بسیار زیبا و لطیف هستش. حتماً لباس‌های پشمی و بافت و ابریشمی را با این رنگ تست کنید تا با یه استایل جدید و جذاب روبرو بشید.

۵- آبی متوسط

در فصل پاییز به سمت طیف های تیره ای از رنگ آبی پیش میریم. پاییز ۹۹ رنگ آبی متوسطه نه روشن و تیره این رنگ خیلی زیبا بوده و جلوه محشری به کتاب پالتوها تون میده. توصیه می کنم حتما به این رنگ رو تو کمد لباس تون اهمیت زیادی بدید.
 

 

۶- عاجی و استخوان

اگه کارای جدید سال ۲۰۲۰  طراحان مد و فشن را دنبال کرده باشید، می دونید که خیلی از شرکت های معروف مثل برند ایزابل مارانت و دیور به  رنگ‌های عاجی و استخوانی توجه خاصی داشتند .

درست حدس زدید رنگ عاجی و استخوانی دو طیف از رنگ سفید است که در فهرست رنگهای پاییز امسال قرار دارند برای داشتن استایلی زیبا، مدرن و فوق لاکچری در پاییز امسال حتما از این رنگ ها در بافت ها، کتها و پالتوهاتون استفاده کنید.

۷- عسلی پررنگ

اگه یادتون باشه رنگ بژدر هر طیفی چه تیره چه روشن یکی از محبوب ترین رنگ های سال پیش بود، دنیای مد و فشن حالا حالاها قصد نداره این رنگ رو فراموش کنه و امسال هم سراغ طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای رفته.

امسال پاییز به سراغ رنگ عسلی پررنگ میریم، به هیچ وجه نمی‌توانیم منکر زیبایی و شیک بودن این رنگ باشیم به خصوص اگر که با پارچه های لوکس و براق مثل چرم پوشیده بشه.

۸- طوسی

حتماً شما هم قبول دارید که رنگ طوسی هیچ وقت قدیمی نمیشه نکته جالب اینکه دو رنگ آبی متوسط و شرابی که بالاتر معرفی شد دو طیف مشخص از رنگ بودند اما رنگ طوسی تو پاییز سال ۹۹ با تمام طیف هاش به کار میره چی از این بهتر هیچ چیز مثل یه استایل تشکیل شده از طیف های مختلف رنگ طوسی به شما جذابیت وقار نمیبخشه، علاوه بر این چنین استایلی به بلندتر نشان دادن قد شما کمک میکند و زیبایی خاصی به شما میبخشه یه ویژگی خاص از طیف های رنگ طوسی ، این است که در هر مکان و موقعیتی قابل استفاده است.

۹- مشکی

 رنگ مشکی نیازی به تعریف نداره و همه ما میدونیم که ست کردن لباس با این رنگ چقدر راحت و لذت بخشه رنگ مشکی تو پاییز امسال با شنل و لباسهای آستین پفی همراه شده تا جذاب تر از همیشه به نظر برسه به همین دلیل توصیه می‌کنیم امسال این مدل لباس ها را با رنگ مشکی امتحان کنید.