در این روش با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا بدون جراحی و بدون دارو، بدون عوارض، قادر به کم کردن حجم چربی شما بوده و تمام نواحی بدن از جمله : صورت و غبغب، دست و پا، سینه، شکم و پهلو، باسن و …
این روش جدید با استفاده از امواج ایمن و موثر رادیویی و مغناطیسی، غیر تهاجمی و بدون عوارض هست. امواج رادیویی با جا به جایی قطب + و  – چربی سبب تولید گرما و شل شدن بافت چربی و خروج قطرات چربی از سلول ها میشود و امواج مغناطیسی با افزایش گردش خون در محل سبب افزایش متابولیسم و حرکت قطرات چربی به سیستم لنفاوی و دفع آن میشود. ترکیب این دو روش بی عارضه و بی درد موجب تاثیر سریع در کاهش بافت چربی، افزایش بافت عضلانی، جمع شدن پوست ناحیه و جلوگیری از افتادگی پوست به صورت چشمگیر و قابل مشاهده توسط خود فرد می شود.

 

EMS چیست؟
EMS: دستگاه EMS  هم در پزشکی و هم در ورزش کارایی دارد.

ای ام اس ورزشی: در این دستگاه سیستم تمرین کل بدن جایگزین تمرینات دیگر شده است. به این منظور از سیستمی استفاده می شود که  الکترود های مسطح به صورت هوشمندانه در یک جلیقه ، کمربند، بازوبند  و پا بند تعبیه شده و امکان انقباض تمام گروه­های عضلانی بدن را ایجاد کند در این روش شما بدون استفاده از وزنه می­توانید عضلات خود را فعال کنید. در این روش هر جلسه تمرین 20 دقیقه ای معادل 3 جلسه تمرین بدن سازی عادی است .

اگر در کنار این روش شما رژیم غذایی مناسبی نیز داشته باشید می توانید نتایج قابل قبولی از لاغری را تجربه کنید.

فواید کار به دستگاه ای ام اس ورزشی:
1. درگیری بسیار پایین مفاصل

2. ترمیم سلول های سطحی و بافت های پوستی

3. درمان آسیب دیدگی و کاهش درد

4. تقویت عضلات

5. افزایش متابولیسم

عوارض این روش: در این روش به دلیل کالری بالایی که فرد از دست می دهد و درگیر شدن تعداد زیادی از عضلات ،هفته ای 2 تا 3 جلسه بیشتر نمی توان از دستگاه استفاده کرد در غیر این صورت باعث افزایش اوره و کراتینیتن خون، عضله سوزی و در نتیجه جوابدهی معکوس هستیم.

افرادی که نباید از این دستگاه استفاده کنند:  ناراحتی های قلبی ، فشار خون خیلی بالا یا پایین ، دیابت کنترل نشده ، ابتلا به بدخیمی ، شیمی درمانی یا رادیو تراپی.