لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبای زنان برای واژن است که می تواند شکل و فرم مناسبی به آن دهد. اما مساله ای که وجود دارد این است که هزینه های آن به خصوص هزینه لابیاپلاستی با لیزر که از پرطرفدارترین عمل هاست، از دغدغه های بسیار مهم خانم ها محسوب می شود. جراحی زیبایی واژن می تواند تاثیرات قابل قبولی در روند زندگی خانم ها داشته باشد که یکی از آن افزایش اعتماد به نفس در افراد است. اندام تناسلی نیز علاوه بر بالا رفتن اعتماد بنفس باعث گرم شدن روابط زناشویی می شود. با ما همراه باشید تا در ادامه با این روش درمانی و هزینه های جانبی آن بیشتر آشنا شوید.

جراحی زیبایی واژن
جراحی لابیاپلاستی یکی از روش های جراحی زیبایی واژن است که باید توسط جراح زیبایی زنان انجام می شود. این جراحی در عین سادگی و راحتی، بسیار حساس است و در صورت نداشتن تجربه کافی می تواند باعث آسیب رسیدن به اندام حسی جنسی فرد شود.

عمل لابیاپلاستی چیست؟
لابیاپلاستی با هدف زیبا سازی اندام تناسلی زنان انجام می شود که در آن لابیا مینور کوچک می شود و ظاهر زیبا و متقارن به واژن می دهد. این عمل در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و به خاطر موفق بودن آن می توان آن را یک جراحی زیبایی رضایت بخش نام برد.

عمل لابیاپلاستی با لیزر به چه صورتی است؟
لیزر با شروع کشف خود توانسته در تمامی حوزه ها، چه درمانی و چه زیبایی نفوذ کند و تاثیرات مطلوبی به جای بگذارد. در جوانسازی واژن نیز لیزر کاربرد های بسیاری از جمله رفع تیرگی واژن ، خشکی واژن ، تنگ کردن واژن و … مورد استفاده قرار می گیرد . لابیاپلاستی با جراحی نیز انجام می شود اما استفاده لابیاپلاستی با لیزر در مدت زمان کوتاه و بدون بیهوشی عمومی انجام می شود. این نوع جراحی بدون درد و عوارض بوده و بعد از انجام آن لازم به مراقبت های خاصی نیست تا خونریزی و جای زخم بهبود یابد. افراد می توانند بعد از لابیاپلاستی به انجام امور روزانه خود بپردازند.

هزینه های عمل لابیاپلاستی به چه عواملی بستگی دارد؟
بعد از توضیح این عمل به بحث حساس هزینه می رسیم. برای عموم افراد هزینه جراحی مهم است حال اگر این جراحی زیبایی باشد این موضوع حساسیت بیشتری خواهد داشت . اگر این نوع عمل ها توسط جراح زیبایی واژن انجام شود ، هزینه معقولی خواهد داشت چرا که هزینه پایین می تواند دلیل بر کیفیت پایین جراحی باشد. پس هوشیارانه به دنبال بهترین جراح باشید که با تجربه و دانش خود بتواند شما را به نتیجه دلخواه برساند.

این هزینه به فاکتورهای مختلف مرتبط است و به شکل و فرم لابیاها و وضعیت جسمی بیمار بستگی دارد که متخصص بعد از معاینه می تواند هزینه دقیق را اعلام نماید.

 

 

آیا هزینه لابیاپلاستی شامل بیمه می شود؟
عمل های زیبایی جزو پوشش بیمه قرار نمی گیرند و متاسفانه بیمه ها جراحی لابیاپلاستی را از نوع درمانی و یا زیبایی بررسی نمی کنند و این جراحی و دیگر جراحی های زیبایی واژن را به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته و تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی قرار نمی دهند.

جراحی لابیاپلاستی همزمان با جراحی های دیگر زیبایی واژن
در مورد دیگر عمل های زیبایی واژن باید ذکر نمود که جراحی لابیاپلاستی می تواند با دیگر جراحی های زیبایی واژن انجام شود که بر مبنای نظر بیمار و معاینه جراح این موضوع بررسی می شود. جراحی لابیاپلاستی می تواند با دیگر عمل های زیبایی مانند تزریق ژل به واژن و یا روشن کردن واژن و حتی واژینوپلاستی نیز همراه باشد.

مزیتی که انجام همزمان چند عمل زیبایی برای بیمار به همراه دارد ، صرفه جویی در میزان هزینه مصرفی خواهد بود و بیمار در این شرایط در هزینه های جانبی صرفه جویی می کند و با انجام همزمان عمل ها عموما با اعلام هزینه مناسب تری از سوی جراح مواجه می شود.

آیا هزینه لابیاپلاستی با لیزر بیش تر است؟
همانطور که ذکر گردید امروزه لیزر به کمک جامعه آمده تا راه تازه ای از درمان را به سوی بیماران بگشاید. انجام برخی از عمل های جراحی با لیزر امکان پذیر شده است و به جای چاقوی جراحی ، لیزر یک جایگزین مناسب شده است. با لیزر دقت در کار بالا رفته و نتیجه نهایی خوش فرم تر و زیبا تر خواهد بود . شاید در نگاه اول کمی هزینه لابیاپلاستی با لیزر بیشتر باشد اما تاثیر مثبتی که در روند جراحی و سرعت بهبود دارد، باعث شده بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.

هزینه اعلام شده در انجام جراحی با لیزر به نوع دستگاه استفاده شده و مقدار شارژ آن بستگی دارد که در جلسه مشاوره توسط جراح زیبایی واژن به بیمار اعلام می گردد. با استفاده از لیزر می توان همزمان عمل تنگ کردن واژن نیز انجام شود.

لابیاپلاستی با لیزر نیاز به بیهوشی دارد؟
باید در این مورد ذکر کرد عمل لابیاپلاستی یک عمل سرپایی و بدون خطر محسوب می شود و لازم نیست بیمار بیهوش شود و تنها با بی حسی موضعی قابل انجام است. بعد از انجام عمل نیز بیمار بستری نمی شود و می تواند به منزل بازگردد.

سن مناسب برای عمل لابیاپلاستی  چه زمانی است؟
انجام عمل های زیبایی مانند لابیاپلاستی محدودیت سنی ندارد و هر فرد بعد از سن بلوغ خود می تواند در صورت احساس نیاز به متخصص مراجعه نماید و تحت عمل قرار گیرد.

کلام آخر
عمل لابیاپلاستی می تواند ظاهر اندام تناسلی خانم ها را زیبا و خوش فرم نماید. این موضوع باعث بالا رفتن سطح رضایتمندی خانم ها از خود و روابط زناشویی شان خواهد شد. برای جویا شدن از هزینه دقیق این عمل بهتر است به مطب جراح زیبایی واژن مراجعه نمایید تا مطابق با شرایط جسمانی شما هزینه نهایی اعلام شود.