بسیاری از افراد خصوصا خانم ها بدون اینکه مطالعه ای داشته باشند صورت خود را در اختیار کارهای زیبایی و جوانسازی قرار می دهند. ما به شما می گوییم همیشه قبل از انجام هر کار زیبایی روی صورت خود بهتر است که مطالعه لازم را داشته باشید و با دید باز و سواد کافی به انجام آن بپردازید. این مقاله قصد داریم ژل پروفایلو را به شما معرفی کنیم تا بعد از مطالعه آن با خیال راحت به پزشک متخصص مراجعه کرده و صورت تان را دست پزشک بسپارید، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ژل پروفایلو Profhilo  چیست؟ 
ژل پروفایلو Profhilo  یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست است که باعث بهبود رنگ پوست ، بافت ، آبرسانی و درخشندگی کلی می شود. این ماده می تواند به افزایش استحکام و قابلیت ارتجاعی و ارتقا پوستی سالم و لطیف کمک کند.  پروفایلو Profhilo معمولاً برای نواحی صورت استفاده می شود ، اما همچنین می تواند برای جوان سازی گردن ، قسمت دکلته بدن، بازوها ، زانوها و دست ها هم مورد استفاده قرار بگیرد. پروفایلو با تحریک تولید کلاژن و الاستین از طریق آزادسازی آهسته هیالورونیک اسید به طور چشم گیری ظاهر خطوط ریز و چروک را بهبود بخشیده و به افزایش آب رسانی و قوام پوست صورت کمک می کند. تزریق ژل پروفایلو از روش های به روز جوانسازی صورت است که بدون جراحی خطوط و چین و چروک پوست را از بین می برد.
این درمان زیبایی مورد توجه دوستداران زیبایی پوست است و قطعا این افراد زیاد کلمه پروفایلو را شنیده اند و شاید درباره آن مطالعاتی هم داشته اند. بدیهی است که زیبایی طلب ها همیشه به دنبال روش های مطلوب و ارزشمند به منظور بهبود زیبایی چهره خویش هستند.
اگر به دنبال حفظ کیفیت پوست و جلوگیری از افتادگی آن بدون جراحی و هزینه های بالا هستید، ژل پروفایلو، نامی آشناست که جدیدا درباب آن صحبت های زیادی شده است.

پروفایلو؛ بهترین روش درمانی 
به طور کلی ، اگر دوست دارید به نتیجه کلی تری برسید که در سراسر صورت شما دیده شود ، پروفایلو بهترین روش درمانی برای شماست. با این حال ، اگر ترجیح می دهید در قسمت های خاصی از صورت مانند گونه های خود تغییرات جزئی ایجاد کنید ، مواد پرکننده پوست برای شما مناسب ترند.
از آنجا که بوتاکس در درمان خطوط بیان موثرتر است ، می توان از آنها برای نرم کردن خطوط پیشانی ، بوتاکس ، پای کلاغ استفاده کرد ، در حالی که پروفایلو می تواند همزمان با هدف قرار دادن شلی پوست از قسمت پایین صورت انجام شود. بوتاکس و پروفیلو درمان های مورد تایید FDA هستند که بسیار بی خطر هستند.
ژل پروفایلو، همانطور که از نامش پیداست، گونه ای ژل است که به منظور جوانسازی و لیفت پوست های شل و افتاده مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب خاص این ژل بهترین گزینه حال حاضر برای پوست های در آستانه پیری است و موجب قوام و آبرسانی پوست می شود.
پیری پوست امری بدیهی است و هر انسانی ناگزیر به پذیرش آن است. مرور زمان و پا به سن گذاشتن، منجر به کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود.
این اتفاق پدیداری چین و چروک های ریزی بر روی صورت را سبب می شود که در صورت نادیده گرفته شدن می تواند عمیق و واضح تر شود و آویزانی های پوست را به همراه داشته باشد. اما، عصر تکنولوژی و دانش، اجازه نمی دهد که پیری بر روی پوست ها باقی بماند.
پروفایلو به گونه ای خاص طراحی شده تا میزان منحصر به فردی از هیالورونیک اسید را داشته باشد. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت شده و مسئول حفظ رطوبت پوست است.

 


تفاوت پروفایلو با فیلر یا پرکننده ها چیست؟
پروفایلو بسیار متفاوت تر از فیلرعمل می کند زیرا از 100٪ اسید هیالورونیک ساخته شده است ، در حالی که پرکننده های پوستی اجزای دیگری نیز دارند. از آنجا که از یک ماده پوستی کاملاً طبیعی ساخته شده است ، یکپارچه با پوست ما ترکیب شده و خود را به طور یکنواخت توزیع می کند.
وجود این ماده در پروفایلو به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست کمک می کند. پروفایلو به دلیل شیوه ساخته شدن خود بیش از اینکه به عنوان یک فیلر عمل کند، نقش یک آبرسان را ایفا می کند. به همین ترتیب، به دلیل افزایش حجم و درخشندگی پوست برای پوست های پیر، تیره و چروک گزینه ای فوق العاده است.

مزایای ژل پروفایلو چیست؟
ژل پروفایلو تنها یک تزریق زیبایی نیست و آثار درمانی بسیاری برای پوست به همراه دارد. در واقع تزریق شونده با شنیدن نام تزریق ژل نباید این تصور را داشته باشد که با یک تزریق زیبایی همانند گونه سازی یا ژل لب سرو کار دارد.
ژل پروفایلو به سبب تحریک پوست و افزایش کلاژن سازی منجر به بهبود پوست، افزایش سلامت و شادابی آن و در نهایت جوانسازی واقعی میشود. اگر بخواهیم در چند واژه مختصر مزایای ژل پروفایلو را نام ببریم باید به چند اثر زیر بسنده کنیم:

    لیفت پوست
    افزایش سفتی و الاستیسیته پوست (elasticity)
    بازدهی عالی
    شفافیت پوست
    بهبود قوام پوست
    کاهش جلسات درمان
    کاهش نقاط تزریق
    کاهش احساس درد حین تزریق ژل
    هیدراته شدن پوست

روش تزریق ژل پروفایلو به زبان ساده
ژل پروفایلو در 5 نقطه صورت که ملقب به نقاط زیبایی زیستی هستند تزریق می شود. برای دستیابی به بهترین نتایج طولانی مدت، دو درمان با فاصله چهار هفته توصیه می شود. برخی از افراد ممکن است نتایج را در هفته اول ببینند، اما بهترین نتایج درمان چهار هفته پس از درمان دوم قابل مشاهده خواهد بود.
پزشک متخصص با شناسایی نواحی زیبایی زیستی صورت یا بدن که به دور از اعصاب تحریک پذیر و رگ های مهم واقع شده است عملیات تزریق را انجام می دهد.
نکته مهم در تزریق ژل پروفایلو این است که حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود و از انجام آن در آرایشگاه ها یا مراکز غیر استاندارد خودداری کنید. کلینیک زیبایی دکتر ایزدی با امکان انجام استاندارد تزریق ژل پروفایلو نمونه ای مطلوب برای انجام این فرایند زیبایی و تخصصی است.