اگر موهای ضعیف و شکننده ای دارید و مدام استرس دارید که موهای خود را از دست بدهید حتما مطلب زیر را بخوانید.
موی سر پر و سالم نشانه جوانی ، نشاط و جذابیت است. ریزش مو در زنان و مردان اغلب تأثیر عمده ای در عزت نفس و اعتماد به نفس آنها دارد. در حقیقت ، کم پشتی مو در زنان و طاسی در مردان می تواند احساس شرم و خجالت را ایجاد کرده و بر زندگی اجتماعی فرد مورد نظر تأثیر منفی بگذارد.
 خوشبختانه ، کلینیک دکتر شبنم ایزدی در حال حاضر یک راه حل جدید انقلابی برای مقابله با مشکلات ریزش مو ارائه می دهد:    هیر فیلرFiller Hair - درمانی است که باعث می شود موهای شما بعد از تقریباً 4 جلسه درمانی کاملاً پرتر به نظر برسد.

فیلرمو یا هیرفیلر چیست؟
فیلر مو یا هیرفیلر روش درمانی اسید پپتید هیالورونیک در بسیاری از موارد برای معکوس کردن روند ریزش مو تضمین می کند و در عین حال باعث احیای پوست سر و فولیکول های مو می شود تا رشد مو را تحریک کند. فرمول پپتیدهای ثبت شده و هیالورونیک اسید ، موها را به داخل فولیکول های مو آسیب می رساند ، طبق تحقیقات بالینی به موهای بیشتر ، ضخیم تر و قوی تر منجر می شود.

این روش درمانی پرکننده مو برای چه کسی در نظر گرفته شده است؟
ریزش مو در مردان بیشتر از زنان است. دیر یا زود ، بیش از 70 درصد مردان و 40 درصد زنان باید با کم پشتی مو ، آلوپسی یا طاسی مقابله کنند. با افزایش سن ، موهای ما شروع به از دست دادن تراکم و قدرت خود می کنند. ریزش مو همچنین می تواند پس از بارداری ، یائسگی یا در نتیجه استرس رخ دهد. درمان پر کننده مو شما را قادر می سازد تا به طور فعال با ریزش مو (زودرس) مبارزه کنید. صرف نظر از اینکه از نوع خفیف یا شدید ریزش مو رنج می برید ، این روش درمانی نوآورانه پرکننده واقعاً راه حل انتخابی خوبی است.

نتایج درمان
با اولین جلسه درمان پر کننده مو بلافاصله روند ریزش مو را متوقف می کند. جلسات زیر باعث تحریک گردش خون و احیای قابل توجه فولیکول های مو می شود و رشد مو را تسریع می کند. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که پپتید درمانی که در درمان  Hair Filler هیر فیلر استفاده می شود سلول های مو و فولیکول های مو را احیا می کند و همزمان گردش خون و آبرسانی پوست سر را تحریک می کند. در مطالعات بالینی در مورد اثربخشی پر کردن موی ،  22٪  به صورت متوسط در افزایش و تراکم مو وبه طور  متوسط   26٪  در افزایش ضخامت مو در بیماران مشاهده شده است که بیماران در هر 2 هفته ، یک جلسه به مدت 8 هفته انجام داده اند. این یعنی ( 4 جلسه) که یک درمان کامل محسوب می شود. با هیر فیلرHair Filler می توانید روند ریزش موی خود را تا حدود یک سال مهار کنید.

روش درمانی هیر فیلر چگونه است؟ 
در طول درمان، تزریق های متعدد با استفاده از یک سوزن بسیار ظریف در پوست سر انجام می شود. می توانیم ژل بیهوشی بزنیم تا در صورت تمایل از هرگونه ناراحتی کم کنیم. پس از درمان ، پزشک شما در مورد چگونگی مراقبت بهتر از وضعیت مو و پوست سر شما توصیه می کند.

آیا تزریق فیلر مو درد دارد؟
تزریق فیلر مو خیلی دردناک تر از سایر تزریق های فیلرها نیست. برخی از بیماران تزریقات را در بعضی از نقاط پوست سر به عنوان چیزی حساس تر یا شرورانه تجربه می کنند. در اصل درمان نیازی به بیهوشی ندارد. در صورت تمایل ، با مشورت بیمار و پزشک می توان از ژل بی حسی موضعی استفاده کرد. لطفاً در حدود نیم ساعت زمان بی حسی را در نظر بگیرید. در طول درمان ، پزشک همچنین می تواند یک ماساژ ملایم و فشرده بر روی لکه های تزریق شده انجام دهد تا هرگونه درد را کاهش دهد.

مقدار ماندگاری هیرفیلر یا فیلر مو چقدر است؟
تأثیر درمان پرکننده DR.CYJ در بیماران متفاوت است ، اما می تواند حدود یک سال قابل مشاهده باشد. در طول و بعد از این دوره ، درمان با پر کننده مو DR.CYJ می تواند (تا حدی) تکرار شود. علاوه بر این ، توصیه می شود که پس از درمان با پرکننده DR.CYJ یا با استفاده از کوکتلهای مو ، به بهبود اثر بلند مدت ادامه یابد.

 


مزایای فیلر مو فیلر مو یا هیرفیلر 
تزریق فیلر مو  DR.CYJ شانس را برای موارد زیر افزایش می دهد:
ریزش مو را مهار کنید.
رشد مو را تحریک می کند.
تراکم مو و ضخامت مو را افزایش دهید.
احیای فولیکول های مو و سلول های مو.
گردش خون و هیدراتاسیون خون را در پوست سر تحریک می کند.
تزریق فیلر مو برای چه کسانی توصیه نمی شود
زن و مرد با حساسیت به اسید هیالورونیک.
خانم هایی که در دوران بارداری یا شیردهی قرار دارند.
آقایان و خانم هایی که از داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون استفاده می کنند.
آقایان و خانم هایی که در سیستم ایمنی بدن خود دچار مشکل هستند یا سیستم ایمنی درمانی انجام می شوند.
قایان و خانم هایی که مبتلا به التهاب پوست سر هستند.

هیر فیلر بهتر است یا مزوتراپی؟
برای مدت طولانی ، سالن ها از مواد آرایشی برای ایجاد توهم حجم طبیعی مو استفاده می کنند. آنها محصولات و روش های درمانی مختلفی را در بالای سر قرار می دهند تا موهای ضخیم به نظر برسد. اما اینها راه حل های موقتی هستند زیرا پوست سر کاملاً نادیده گرفته می شود. به همین دلیل ، مشکل اساسی ریزش مو فقط پنهان است و درمان نمی شود. خوشبختانه در سال های اخیر نوآوری های زیادی در زمینه ترمیم مو صورت گرفته است. امروزه بسیاری از درمان های ریزش مو در دسترس هستند و معروف ترین آنها مزوتراپی و PRP هستند که جدیدا هیر فیلر هم مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. هر دوی این روش های درمانی ، دنیای درمان های ریزش مو را کاملاً اصلاح کرده اند.
اگرچه این دو روش درمانی اثبات شده اند ، اما مردم اغلب در انتخاب یکی سردرگم می شوند. هر درمانی مزایا و معایب خود را دارد اما این نکته را اضافه کنیم که هیر فیلرهای مخصوص مو نسبت به مزوتراپی مو بهترعمل می کنند. تعداد جلسات هیر فیلر نسبت به مزوتراپی کمتر است و همچنین میزان ماندگاری هیر فیلر در اطراف فولوکول های مو بیشتر خواهد بود.
برای نتیجه بهتر می توانید با متخصص این کار مشورت و بهترین درمان را دریافت کنید. ما به شما کلینیک دکتر شبنم ایزدی را پیشنهاد می دهیم.