این روزها همگی از اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی‌های هوشمندمان استفاده می‌کنیم. نرم افزارها از پیش بینی هوا تا پیدا کردن برنامه ورزشی مناسب یا راه‌یابی در مسیرهای جدید به ما کمک می‌کنند.

تکنولوژی به همینجا ختم نمی‌شود و لبخندمان را هم می‌تواند طراحی و اجرا کند. در طراحی لبخند دیجیتال خبری از روش‌های وقت‌گیر سنتی نیست. شما تنها روی صندلی می‌نشینید و لبخند می‌زنید!

از شما یک عکس پرتره می‌گیریم و به نرم افزار ارسال می‌کنیم. نرم افزار لبخند شما را آنالیز می‌کند و در همان جلسه معاینه در دو مدل مختلف که متناسب با فرم صورت شما باشد دندان‌های جدید را طراحی می‌کند.

از آنجایی که این طراحی لبخند دیجیتال است و لمینت‌ها مستقیما توسط ماشین CAD متصل به همین کامپیوتر ساخته می‌شوند، کار نهایی دقیقا همان چیزی است که شما در نرم افزار دیده و تایید کرده‌اید.

 

 

طراحی لبخند دیجیتال با کمک روش های دیجیتالی

با پیشرفت تکنولوژی و کمک از روشهای نوین، جهت اصلاح طرح لبخند، ایجاد لبخند زیبا برای افراد با سهولت بیشتری انجام می گیرد. با استفاده از سیستم های نرم افزاری نظیر DSD یا به عبارت دیگر سیستم طراحی لبخند دیجیتالی این امکان ایجاد شده است که قبل از درمان، نتیجه درمان اصلاح طرح لبخند به بیمار نشان داده شود و بدین صورت بیمار می تواند با تکیه بر نتیجه درمان راجب روند درمانی اظهار نظر کند تا دندانپزشک زیبایی بنا به درخواست بیمار اقدام به اصلاح طرح لبخند نماید. در واقع با تکنولوژی طراحی لبخند با سیستم دیجیتالی می توان راهنمایی های لازم را به بیمار داد. نرم افزارهای خاصی در اصلاح طرح لبخند به دندانپزشک زیبایی و بیمار کمک می کنند که با دقت بالا آنالیز صورت فرد را انجام داده که بنا بر این اطلاعات دستورات پزشکی و روند درمانی برای درمان لحاظ می شود.