لبخند هالیوودی نوعی اصلاح طرح لبخند است که موجب می شود دندان ها پس از کاشت لمینت سرامیکی، بسیار سفید تر و درخشان تر از دندان طبیعی به نظر برسند. پیش از اصلاح طرح لبخند هالیوودی، دندانپزشک درمان های متعدد زیبایی را که می تواند رنگ طبیعی دندان را روشن تر کند؛ به بیمار پیشنهاد خواهد داد. روش های اصلاح طرح لبخند هالیوودی فقط ظاهر دندان ها را اصلاح می کنند و برای بیمارانی که به بیماری های دهان و دندان یا عفونت لثه دچار هستند؛ مناسب نیست.

در اصلاح طرح لبخند هالیوودی فقط انتخاب سایه لمینت ونیر مهم نیست بلکه این درمان به نحوی انجام می شود که مشکلات و عیوب ظاهری جزئی دندان ها مثل زاویه دار بودن یا فاصله بین دندان ها نیز به طور کامل برطرف شده و با ونیر لمینت پوشش داده شود. شما زمانی کاندید مناسبی برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی هستیدکه دندان های تان فقط از لحاظ ظاهری دچار مشکل باشند.

 

 

چرا لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی؟
در بسیاری از افرادی که لمینت دندان را برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی خود انتخاب می کنند؛ واقعا نیاز به کاشت ونیر دندان نیست اما آنها ترجیح میدهند به علت موقعیت های اجتماعی یا حرفه و شغل خود و قرار داشتن در مرکز توجه عموم مردم، حتی دندانهای سالم خود را نیز با ونیر لمینت سرامیکی بپوشانند تا جذابیت و درخشندگی لبخند آنها چندین برابر شود.

اصلاح طرح لبخند هالیوودی همانطور که از نام آن پیداست برای بازیگران هالیوود ابداع شد؛ اما کم کم در بین عموم مردم نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرد. بیمارانی که به علت عیوب ظاهری بسیار زیاد در دندانهایشان از لبخند زدن در جمع خجالت می کشیدند و اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند؛ استقبال گسترده‌ای از این درمان زیبایی دندان پزشکی کردند. 

نصب لمینت سرامیکی در بین افرادی که جایگاه خاصی در جامعه دارند مثل خبرنگاران بازاریابان و حتی مدیران و مدل های فشن برای داشتن لبخند هالیوودی و کمک آنها در جذب مشتریان و مخاطبین خود روز به روز متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. بسیاری از افراد حرفه‌ای حاضر شدند هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت سرامیکی را با قیمتهای گزاف بپردازند تا با اعتماد به نفس بیشتری مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهند.