هیچ بهانه ای برای ورزش نکردن وجود ندارد. با توجه به شدت گرفتن تحلیل عضلانی و پایین آمدن متابولیسم بدن در سنین میانسالی و همچنین تخصصی بودن تمرین برای افراد میانسال و کهنسال، بهترین نوع ورزش تمرین با ایکس بادی است. در این روش محدودیت سنی وجود ندارد از نوجوانی تا هر سنی که تصور کنید. از مزایای این متد، امکان ورزش برای افراد مسن حتی با محدودیت حرکتی است که این امکان در روش‌های تمرینی دیگر وجود ندارد. مربیان دوره دیده مجموعه فیت رود می‌توانند طراحی تمرین مختص به تمامی سنین، مخصوصا افراد سالخورده را طراحی کنند.

 


در صورتی که افراد میانسال فعالیت‌های ورزشی را همراه با یک مربی متخصص و کمک تکنولوژی ایکس بادی انجام دهند با توجه به کاهش تجمع حجم چربی ها به ویژه در ناحیه شکم و پهلو، شاهد سلامتی بیشتر خواهند بود. همچنین این روش کمک می‌کند تحلیل عضلات، که از میانسالی شاهد آن هستیم، متوقف شود. با تغذیه اصولی و رعایت نکات ورزشی و سلامتی، حتی می‌توان شاهد رشد عضلات در سنین بالا نیز بود. 
نوجوانان و جوانان نیز با کمک این تکنولوژی میتوانند فرم بدم ورزیده ای را داشته باشند و با توجه به بالا بودن سوخت و ساز بدن در این سنین، تاثیر سریع‌تری را نیز شاهد خواهند بود.