با فرا رسیدن فصل بهار وگرمای ناگهانی هوا یکی از مهم ترین دغدغه های افراد وجود حشرات و یا بهتر بگوییم افزایش وجود حشرات در خانه است. این مسئله در شرایط مختلف می توانند بسیار آزار دهنده باشد و اعضای خانواده را بسیار بی قرار و کلافه کند. به همین دلیل هم هر کسی به یک شکل با چنین مسله ای برخورد می کند. اما یکی ازبهترین و مطمئن ترین راه های از بین بردن حشرات استفاده از سمپاشی است. سم پاشی علاوه بر مزیت از بین بردن حشرات حتی می تواند جانوران موذی همچون سوسک یا موش را ازمحل زندگی شما دور کند. پس بهتر است از قبل از تخم گذاری این حشرات را از منزل و محل کار خود دور کنید.

 


*نکات سمپاشی در خانه*
برای آنکه بتوانید در زمان سمپاشی منزل خود، خطرات را به حداقل برسانید باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. برای مثال بهتر است برای این کار حتما به سراغ متخصصین و کارشناسان این امر بروید. شرکت های سمپاشی می توانند در این میان به کمک شما بیایند.
بهتر است که چند ساعت بعد از سمپاشی، خانه را خالی از سکنه کنید تا بخار وذرات معلق سم در محیط از بین برود. به خاطر داشته باشید که سموم گیاهی استاندارد تا زمانی که مرطوب هستند همچنان می توانند باعث ایجاد مسمومیت شوند. به همین دلیل نیز توصیه ما این است که تا چند ساعت بعد از سمپاشی کودکان زیر ۶ سال، خانم های باردار، بیماری ریوی، کلیوی، افرادی با حساسیت و بیماری های پوستی و.‌‌.. را از محیط خانه دور کنید.
تیم فنی و تخصصی سمپاشی امحا در کنار شماست تا محیطی عاری از هرگونه آلودگی و حشرات موذی برای شما مهیا کند.