یکی از دغدغه های افراد این است که چگونه می توان از شر ساس وسوسک خلاص شد. آن هم به شکلی دیگر از برنگشتن این موجودات به طور کامل بتوان اطمینان خاطر حاصل کرد.استفاده از روشهای سم پاشی می تواند در ریشه کن کردن چنین مشکلاتی نتیجه بخش باشد.

 

 

معمولا توصیه می شود که با کمک استفاده از سم پاشی تمام حفره ها ودرزها با کمک این سموم پاک شود. تا احتمال وجود حشراتی مانند ساس یا حتی سوسک نیز به طور کامل برطرف شود.

احتمالا در خانه‌هایی که ساس وجود دارند احتمال گزش حشره بر روی بدن ساکنین زیاد است و معمولا در طول شب حرکت کرده و بعد از گزش روی بدن قرمزی، تورم وخارش دارد. محل زندگی این حشرات تخت خواب‌ها، مبل و وسایل چوبی است. در اطراف تختخواب ومبل‌ها نشانه‌هایی از مدفوع ساس به شکل لکه‌های قهوه‌ای دیده می‌شود یا اینکه تخم و لارو حشره به شکل مروارید ریز و سفید رنگ بر روی وسایل چوبی مشاهده می‌شود.

بسیاری برای از بین بردن ساس در منزل از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند. در حالی‌که بسیاری از این روش‌ها می‌توانند نتیجه کامل و درستی را در پی نداشته و یا در برخی موارد سموم استفاده شده برای از بین بردن آنها باعث به خطر افتادن جان ساکنین خانه شود. به همین خاطر بهترین راهکار برای از بین بردن و ریشه‌کن کردن ساس از خانه ‌ها سپردن کار سم‌پاشی منزل به افراد متخصص در زمینه سم‌پاشی می‌باشد.