همانطور كه مي دانيد نماي دندانها شما در هنگام صحبت و لبخند تاثير بسزايي در افزايش اعتماد بنفس و برقراري ارتباط در اجتماع دارد.
امروزه با پيشرفتهاي روزافزون در رشته دندانپزشكي و تخصصي شدن آن و عرضه  كامپوزيت هاي متنوع زيبايي و همچنين معرفي انواع روكشها و لمينيت هاي سراميكي جديد به بازار دندانپزشكي امكان اصلاح ناهنجاريهاي دنداني از جمله اصلاح رنگ و فرم دندانها با كمترين آسيب به ساختار دندان زيرين به وجود آمده است.

 

 

خدمات زیبایی دندان:
از جمله درمانهاي بسيار اثربخش دندانپزشكي زيبايي كامپوزيت ونييرها هستند كه در سالهاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته اند.علت استقبال عمومي از اين درمان زيبايي تاثير بسزاي اين درمان در اصلاح لبخند علاوه بر سادگي و هزينه مناسب آن مي باشد.لازم به ذكر است كه يك كامپوزيت ونير اصولي كه با رعايت تمامي نكات علمي و تشخيصي توسط متخصص مربوطه انجام شود نه تنها به ساختار دندان زيرين آسيبي وارد نمي كند بلكه با اصلاح بدفرمي و بدرنگي دندانها كمك شايان توجهي به ارتقاي سطح اجتماعي زندگي افراد مي كند.كامپوزيت هاي زيبايي بسيار متنوع هستند و در صورتي كه از برندهاي مرغوب شناخته شده استفاده نشود و فرد تبحر كافي را نداشته باشد مي تواند به ساختار دندان زيرين آسيب غيرقابل برگشت وارد كند.
لامينيت هاي سراميكي از ديگر درمانهاي زيبايي هستند كه در دنيا طرفداران زيادي دارند اگرچه هزينه اين درمانها بالاتر از كامپوزيت است اما زيبايي ثبات رنگ و براقيت مشابه ميناي دندان از مزاياي اين درمانها است.
در صورتي كه فرم دندانها مناسب باشد و هدف تنها اصلاح رنگ دندانها در حد خفيف تا متوسط باشد مي توان علاوه بر كامپوزيت ها از درمان بليچينگ استفاده كرد.بليچينگ با مواد مخصوص سفيدكننده و دستگاه مخصوص در مطب انجام مي شود و ميزان اصلاح رنگ بسته به جنس دندانهاي اوليه و براي هر فردي متفاوت است.در صورت نياز و تشخيص دندانپزشك تعداد جلسات بيشتر جهت رسيدن به رنگ مطلوب توصيه مي شود.
با مراجعه به متخصص ترميمي و زيبايي مي توانيد با اطمينان از حفظ سلامت دهان و دندان خود، از درمان زيبايي اصولي لذت ببريد.

درمان ایمپلنت:
درمان ايمپلنت از جمله درمان های تخصصي زيبايی جهت جايگزين کردن دندان يا دندان های از دست رفته مي باشد. در اين درمان يك پايه فلزي بجاي ريشه دندان در استخوان فک جاسازی مي شود و سپس بعد از طي شدن زمان مشخص و فيكس شدن پايه فلزي با استخوان فك، تاج دندان با روكش قرار داده شده بر روي پايه فلزي بازسازي مي شود.با توجه به پیچیدگی درمان ایمپلنت نوع درمان، تبحر پزشک، نوع و برند ايمپلنت (دارای استانداردهای لازم) از اهميت بسزایی برخوردار است. در اين مطب ايمپلنت توسط جراح فک و صورت و با برند سويسي معتبر گذاشته می شود.