شستشوی مبل از جمله خدمات اصلی بانو به عنوان ارزان ترین قالیشویی تهران است. ما مبل‌های شما را در محل شما، با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌ها و بهترین مواد شوینده ممکن، به روش خشک‌شویی شستشو می‌دهیم. در این روش نیازی به حمل و نقل مبلمان نیست؛ و تنها چند ساعت بعد از شستشو، می‌توانید از مبلمان خود استفاده کنید.
هنوز از سال‌هایی که مبلمان یک وسیله تشریفاتی و زینتی بود و در همه خانه‌ها حضور نداشت؛ زمان زیادی نگذشته است. اما امروزه مبلمان به یکی از وسیله‌‌های کاربردی و ضروری موجود در هر خانه‌ای تبدیل شده است. امروزه تقریبا می‌توان گفت زندگی بدون مبلمان بسیار سخت است؛ و همین کاربرد زیاد و مداوم باعث می‌شود که این وسیله در فواصل زمانی کوتاهی نیازمند تمیز کردن و رسیدگی باشد.
از سویی در سال‌های گذشته وقتی مبلمان پارچه‌ای شما پس از مدتی استفاده کثیف می‌شد؛ چاره‌ای جز عوض کردن رویه و یا حتی خود مبلمان نبود. اما امروزه به لطف تکنولوژی و روش خشک‌شویی، می‌توان بدون باز کردن رویه مبلمان و به کمک دستگاه‌های وکیوم، شستشوی مبل را به بهترین شکل ممکن انجام داد.
سیر همه این تحولات باعث شده است که خدمات خشک‌شویی مبلمان دقیقا مانند فرش شویی، یکی از خدمات پرطرفدار در قالیشویی‌ها باشد. ما نیز در قالیشویی بانو این سرویس را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم؛ تا بتوانید با اطمینان کامل شستشوی مبل‌های خود را به ما بسپارید.
 
کیفیت شستشوی مبل
شستشوی مبلمان به روش خشک‌شویی تا حدود زیادی نیازمند تجربه بالا و آشنایی با روش کار و دستگاه مخصوص این کار است. جنس پارچه هر مبلی با مبل‌های دیگر متفاوت است و برای شستشوی آن نیازمند انتخاب مواد شوینده مناسب و فرچه مناسب با درجه زبری مشخص است. همچنین اپراتور با تجربه باید بتواند با فشار مشخصی سطح پارچه مبل را شستشو دهد. رعایت درست تمام موارد ذکر شده در نهایت موجب می‌شود که مبل‌های شما با بهترین کیفیت ممکن شستشو داده شود.
 
 
 
 
تضمین سلامت مبلمان
همان‌طور که گفتیم شستشوی مبلمان نیازمند وسائل مخصوص و تجربه مناسب است. پارچه‌های مبلی، به‌خصوص در مبلمان کار کرده، ممکن است دوام و قوام پارچه‌های نو را نداشته باشند. در این شرایط کار شستشوی مبلمان بسیار حساس و نیازمند دقت بالا است. ما در قالیشویی بانو تجربه بسیاری در انجام این کار داشته و تضمین می‌کنیم که مبمان شما را بدون کوچک‌ترین ایراد و با بهترین کیفیت، به روش خشک‌شویی تمیز کنیم.
 
صداقت در خدمات
ما معتقدیم که صداقت کلید رضایت مشتریان است. اعلام دقیق تعرفه‌ها و شرایط انجام کار، خوش قولی در انجام کار و تحویل به موقع و درست کار بر اساس تعهدات ارائه شده، همه آن چیزی است که موجب اعتبار ما نزد مشتریان شده است. نتیجه رعایت این موارد مهم، مطابقت داشتن نتیجه نهایی کار با خواسته و تصور مشتریان است. تنها کافی است برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
 
شستشوی مبل های شما توسط قالیشویی بانو با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شود. اما رعایت چند نکته ساده باعث می‌شود که شرایط نگهداری از مبلمان بهتر شود. در درجه اول اگر استفاده زیادی از مبلمان دارید و یا آن را برای محیط‌های اداری استفاده می‌کنید؛ بهتر است به سراغ مبلمان پارچه‌ای نروید. مبلمان پارچه‌ای زودتر کثیف شده و کار شستشوی آن پیچیده‌تر است.
همین‌طور در میان مبلمان با رویه پارچه، مبلمان دسته متکایی بیشتر در قسمت دسته‌ها دچار کثیفی و افت کیفیت می‌شود. بنابراین بهتر است به این موضوع نیز توجه کنید.
همچنین تا جای ممکن شخصا اقدام به تمیز کردن پارچه مبلی نکنید. چراکه انجام درست این کار بدون استفاده از جاروبرقی مخصوص و دستگاه وکیوم ممکن نیست. در نتیجه باعث می‌شود پارچه مبل شما چرک مرده شود و دیگر به روش خشک‌شویی نیز به خوبی تمیز نشود.
در نهایت اگر می‌خواهید کار شستشوی مبل شما ساده باشد و به بهترین نحو انجام شود؛ بهتر است بنا به میزان استفاده و حدودا هر ۶ ماه یک بار (برای مبلمان خانگی) از خدمات خشک‌شویی مبلمان استفاده کنید. ما در قالیشویی بانو آماده ارائه این خدمت و خدمات تکمیلی آن به مشتریان گرامی هستیم. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.