محصول هیرفیلر چیست؟
شاید تا به حال محصولی برای تقویت موثر مو به نام هیرفیلر را شنیده باشید. هیرفیلر دکتر DR.CYJ نوعی تقویت‌ کننده تزریقی است که برای درمان نوع شدیدتر ریزش مو مانند آلوپسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول که تولید شده توسط کشور کره جنوبی است، با تزریق مواد معدنی مورد نیاز مو مانند هیالورونیک اسید، باعث تحریک فولیکول‌های مو شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. در واقع هیرفیلر DR.CYJ نوعی پرکننده مو است که برای درمان مشکلات و آسیب‌های مو استفاده می‌شود. این محصول درمانی، با بهبود سیستم گردش خون در سر، عملکرد ریشه‌های مو را نیز در شرایط بهتری پیش می‌برد.
این محصول تزریقی از فرمول انحصاری و ثبت شده و بعد از ۱۳ سال تحقیق و بررسی تولید شده و در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار مورد استفاده تجاری قرار گرفت. استفاده از این محصول که دارای پپتید و هیالورونیک اسید است، می‌تواند درمان ریزش مو را تضمین کند. ژل هیرفیلر دکتر سیج، با سه عملکرد زیر، به عنوان یکی از بهترین محصولات تقویت مو معرفی شده است:
• موی سر را احیا می‌کند. این محصول با رساندن مواد مغذی و مور نیاز پوست سر در افراد مختلف، موهای شما را احیا کرده و باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.
• از ریزش مو تا حد زیادی جلوگیری می‌کند. هیرفیلر دکتر سیج از مرگ سلول‌های پوست سر جلوگیری کرده و مرحله کاتاژن (مرحله‌ای که مو از منبع خون جدا می‌شود) را به تاخیر می‌اندازد.
• ریشه مو را برای رشد بهتر مو تحریک می‌کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول، بازیابی ریشه مو برای رشد بهتر مو است.
استفاده از محصول هیرفیلر دکتر سیج، بسیار آسان بوده و تقریبا بدون درد است. انجام فرایند تقویت مو با این محصول، معمولا در ۸ هفته و ۴ جلسه به طول می‌انجامد.


موارد مصرف از هیرفیلر DR.CYJ
• برای خانم‌ها و آقایانی که موهای ضعیف و نازک دارند
• مناسب برای تقویت وضعیت موها
• عوامل موثر در رشد مو را تحریک می‌کند و حجم مو را افزایش می‌دهد
• برای درمان ریزش مو، نازک شدن مو و آلوپسی آندروژنیک مناسب است
• مناسبس برای افزایش طاسی در بانوان و آقایان
مزایای استفاده از هیرفیلر دکتر سیج
استفاده از این روش مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به تاثیرگذاری در جنس و ضخامت مو اشاره کرد. همانطور که گفته شد استفاده از هیرفیلر دکتر سیج، مواد مغذی لازم را به پوست سر می‌رساند و به همین دلیل می‌تواند در افزایش ضخام مو موثر باشد. همچنین با تقویت فولیکول‌ها و پیازهای مو، از ریزش مو جلوگیری کرده و تا حد زیادی آن را کاهش می‌دهد. از دیگر مزایای این فیلر، باعث رشد مجدد موها شده و این فرایند را تسریع می‌بخشد. استفاده از هیرفیلر دکتر سیج، عملکرد سیستم گردش خون در ناحیه سر را بهتر و در نتیجه، قدرت موهای شما را بیشتر می‌کند.

فرایند هیرفیلر یا تقویت مو چیست؟
همانطور که یکی دیگر از راه‌های تقویت مو که در بسیاری از کشورها مرسوم است، هیرفیلر می‌باشد که ضمن تقویت ریشه، پیاز و ساقه موی شما، باعث پرشدن آن نیز می‌شود. هیرفیلر یا Hair Filler، در واقع به روشی گفته می‌شود که برای پرکردن مو به کار می‌رود. یکی از بهترین راه‌ها برای پرکردن مو، استفاده از روش‌های طبیعی و در مراحل بعدی، استفاده از روش‌های دارویی مانند استفاده از سرم‌ها، شامپوها و پمادهای خاص است که با استفاده از تحریک ریشه و پیاز مو، باعث پرشدن مو می‌شود.